25 Kas 2009

Bugün Ben Doğmuşum...


Bugün benim doğum günüm
Hem sarhoşum hem yastayım
Bir partaburisi üstümde 
Babamın öldüğü yaştayım

Bugün benim doğum günüm
Kelimeler büyüyor ağzımdan
Bildiğim tüm hayatlar
Paramparça paramparça 
Diye başlayasım geldi.Eee sonunda geldik 19'a merdiveni dayadık bugün.Aynı şarkı sözlerinde Teoman'ın söylediği gibiyim hem mutluyum hem suskun.Garip bir şey yahu 1 yaş daha büyümek.1 seneyi daha geride bırakmak.Acısıyla tatlısıyla.Birazdaha büyümek.Çocukluktan tamemen kurtulup yetişkin bir birey olma yolunda adımlar atmak.
Özellikle benim için bu yaş günü geçen seneye göre baya farklı oldu.Daha dün lise hayatındayken bugün Üniversite.Sanki bir asır bitmiş gibi.Neyse fazla sözze ne hacet.Oldu bitti, artık 19 um =D

2 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun, nice senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Niye yıllara güzelim geç gördüm kusura bakma ;) Yeni yaşın güzellikler getirsin inşallah

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...