14 Kas 2009

Ferhat Göçer - Götür Beni Gittiğin Yere - Nefes Film Müzikleri

Vizyona adeta damga vurarak giriş yapan Nefes filminin müziğini yapmaya karar veren Ferhat Göçer, Emrah'ın unutulmaz şarkısı "Götür Beni Gittiğin Yere" parçasını, nefes filminin sahnelerinden oluşan bir klip ile süsledi.

Farklı yorumu ile göz dolduran Ferhat Göçer, Nefes filmine hitaben hazırladığı "Götür Beni Gittiğin Yere" şarkısını çok güzel yorumlamış...

Ferhat Göçer Videosu:



Not: Video Youtube'dan alınmıştır. Bu yüzden ya DNS ayarlarınızı değiştiriniz ya da alternatif (ktunnel) siteler kullanınız.

1 yorum:

  1. Ben de az önce gördüm izletiyi. Ferhat Göçer'in sesine de gitmiş şarkı. Nefes filmine de gittim ama filmin sonunda -olaylar bittikten sonra- gösterilmesi başka türlü koymuştu...

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...