9 Tem 2008

Gitar secimi..!!

Arkadaşlar ilk yazımda belirtmiştim..Gitara karşı bir ilgi besliyormusunuz diye hatırlarsanız..
İlgi beslemenizi sağlayan en büyük etkende size ait olacak gitarı sevmeniz..
Kısa bir örnekle açıklıyayım..Ben nasıl gitar çalmak istedim??Yolda yürürken bir müzik market gözüme çarptı ve gitarımı gördüm işte bu dedim sahip olmak istedim..
Herneyse lafı dolandırmadan olaya dalıyorum (:

-Öncelikle gitar almaya giderken yanınızda azda olsa enstruman tecrubesi olan birini götürün..Bu çok önemli özellikle rica ediyorum..
-Şöyle bir satılan gitarlara bakın..İçinizi okşuyan bir gitar içlerinden mutlaka çıkacaktır..Rica edin ve elinize alın..
-Gitarın tellerıne içine kenarına köşesine heryerine bakın...Herhangi bir çizik paslanma yamulma olmasın gitarda..

Bunlar ilk analizleriniz olsun.... bir kaç marka yazıcam bu markalar sizin için ideal olabilir..

Yamaha,Sanchez,Admira Juanita,manuel rodriguez bu gitarlara özellikle bakabilirsiniz..

NoT:Gitar'a yeni başlayanlar..Gitarınızı acemilik sebebiyle çizdirecek hırpalıyacaksınız..Bu yüzden ilk alacağınız gitar fazla bir miktar olmasın 100-300 ytl civarı işinizi görür..

Erhan Türkyılmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...