9 Tem 2008

Klasik Gitar Fiyatları ve Modelleri [Gitar fiyatları ve adresleri]

Klasik gitar sevenler için dusungec.com olarak bir araştırma yaptık.Aşşağıdan devam edin...

*1*Ashton CG34 3/4 Klasik Gitar Seti ( 9-12 Yaş Grubu)
-Ashtonun hazırlamış olduğu bir klasik gitar seti.Öğrenmek için gayet uygun bir gitar.

Fiyat ve resim
Ashton CG34 3/4 Klasik Gitar Seti ( 9-12 Yaş Grubu)

*2*Cort AC-12 Klasik gitar
-Cort elektro ve bassda olduğu gibi klasik gitardada güzel şeyler yaratıyor.İşte Ac-12..

Fiyat ve resim
Cort AC-12 Klasik gitar

*3*Ibanez G200E - Klasik Gitar
-İbanezde klasik gitar babında oldukça iyi.Zaten duymayanımız yoktur.Orta halli bu model sizi senelerce taşıyabilecek kapasiteye sahip.Buyrun..

Fiyat ve resim
Ibanez G200E - Klasik Gitar


*4*Valencia CG150K Klasik Gitar Seti
-Valencia markasıda oldukça tanındık.Başlangıç için ideal bir klasik..

Fiyat ve resim
Valencia CG150K Klasik Gitar Seti


*5*Yamaha C40 Klasik gitar
-Yamaha özellikle klasik gitarda bir güzel..C serisi baştan aşağıya tavsiye edebilirim.Uygun olarak gördüğüm ise C40 modeli.Buyrun..

Fiyat ve resim
Yamaha C40 Klasik gitar

219 yorum:

  1. Çok Pahalıymış ya.. Off Off :)

    YanıtlaSil
  2. (: 100 ytl yede gitar bulabilirsin ama 5 6 ay sonra ses kalitesi aramaya başlıcak kulaklar..Ancak iyi bir telle ve bakımlada idare edilebilir..

    YanıtlaSil
  3. Şuan çalışmadığım için bu miktar gözümde büyüyor. Ama Kuzenimin sözü var bana gitar alacak :)

    YanıtlaSil
  4. abi bide elektro fiyatları koysanız çok super olcak...

    YanıtlaSil
  5. Peki en yakın zamanda elektro fiyatlarınıda ekleyeceğiz.

    YanıtlaSil
  6. valla çok pahalı burada 35 ytl. ben bu sitedeki fiyatları görünce şok oldum...

    YanıtlaSil
  7. Bahsi geçen gitarlar çalınabilecek en uygun gitarlardır.Bahsettiğiniz 35 ytllik gitarların 1.Markasına 2.Ağacına 3.Görünümüne bir daha bakın ve mümkünse kullanmayın.

    YanıtlaSil
  8. wallaha ben 15 yıldır kullanıyom ve 35 ytl lik lafını bilde konuş ok

    YanıtlaSil
  9. Sözleriniz çelişiyor..15 sene önce yeni türk lirası yoktu.Siz 35 Tlye 15yıl önce aldığınız gitarın 2008dede aynı fiyatta olacağını kestiremeyecek kadar bilgiye sahip bir şahıssınız.Kime sorarsanız sorabilirsiniz 35 Yeni Türk Lirasına ses alabileceğiniz güzel bir gitar bulamazsınız (: Ayrıca lafımı bilmeme gibi bir lüksüm yok gitar üzerine yazıyorum.İyi günler umarım yardımcı olabilmişizdir.

    YanıtlaSil
  10. 120 ytl kılasik yamaha gitar için çok değil bence alırdım gayet ucuz ama benimki var malesef

    YanıtlaSil
  11. ANKARA'DA YENİMAHALLE'DE GİTAR NEREDE VE KAÇ YTL'DİR

    YanıtlaSil
  12. millet giresunun görele ilçesinde vitrinde bi akustik gitar görmüşüm süper adamlar alınmıyo diye 80 ytl ye veriyolar.. benden meraklısınaa:)bu arada classic gitarıda 100 ytl ye veriyolarr

    YanıtlaSil
  13. giresun merkezdeede 60 ytl ye elektro gitar veriyolarr...:)

    YanıtlaSil
  14. ben 1.500 TL 'ye gitar aldım her özellik by.

    YanıtlaSil
  15. sen zenginsi galiba.ne tür gitar aldın? ben gitarı çok seviyorum ama o kadar para vermem.çok fazlaa çünküü:)

    YanıtlaSil
  16. işallah biqüNn beniMdee olUcaKk saOlun bu AaRAdA sAyEnzde baYa bi biLqiLendim x)

    YanıtlaSil
  17. SLM BEN HİÇ GİTAR KULLANMADIM AMA BU ARA Bİ MERAK SARDIM KURSA GİTME ŞANSIM YOK DERSLERDEN ZAMAN OLMUYO NASIL Bİ GİTAR ALMALIYIM SİZCE VE NASIL ÖGRENE BİLİRİM CEVAP YAZAN OLURSA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil
  18. YAKINLARINDA GİTARDAN ANLAYAN BİRİ VARSA NOTALARINI AL.KULAĞIN SESE MÜSAİTSE NOTALARDA ANLAYABİLİYOSAN ZATEN 10 AY İÇERSİNDE ÇALMAYA BAŞLARSIN.BENCE İLK ÖNCE BAĞLAMA ÇALMAYA BAŞLA.GİTARI DAHA ÇABUK ÖĞRENİRSİN.GİTARIDA EN İLK CLASSİC ALMAYI DENE.BYYYY

    YanıtlaSil
  19. Bağlamayla başlaması çok yanlış.Gitar farklı bir tür ve gitar çalmak istiyorsan sevdiğin türle başlamalısın.Klasik gitarın yapısı yeniler için daha kolay gelir ancak akustik çalmayı hedefleyen birinin klasik gitar çalarak geçirdiği zaman ve öğrendiği bilgi akustik gitarın aleyhine olur.Bu yüzden sevdiğiniz enstürümanla işe başlayın.Herşey zordur ancak azimle bu zorlukları atlatabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  20. slm bişi danışıcaktım ama gerçekten bilgisi olan tavsiye versin ben yeni başlıyorum hangi klasik gitarı önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  21. ali tatar:gitar çok güzel gtar almak istiyorum ama alamıyorum

    YanıtlaSil
  22. bndede var gtar ama çlamıorum malsef dereslerden zaman olmuo odamn bi ucunda duruo isteyene verebilirim ücretsiz .(izmirli)

    YanıtlaSil
  23. Re Beyza:
    Başlangıç olarak piyasada çok gitar var.Sanchez barcelona vb fiyatı 70 ile 120 tL arasındaki gitarlara bakabilirsin.

    YanıtlaSil
  24. erhan abi be klasık gitar alıcam bugun inşallah bana yardımcı olurmusun hangi markayı onerirsin

    YanıtlaSil
  25. Sitenin tema içeriği çok basit!.....

    YanıtlaSil
  26. Eğer ileriye dönük birşey istiyorsan yukarıda verdiklerime bak ayrıca Velencialara bak ilk modelleri ucuz 100 130 civarı

    YanıtlaSil
  27. ya bnm hic temel yok öle merak ettim ne kadarlık bi gitar olur ne kadar zamanda ögrenirim yaa

    YanıtlaSil
  28. bence bağlamayla başlaması yanlış değil.eli daha çabuk alışır.

    YanıtlaSil
  29. @kara_melek5889
    Öğrenmek sizin elinizde çabalarsanız 3 4 ay içinde güzel şeyler yapabilirsiniz.
    @Adsız
    Gitar çalıcak bir insanı hangi gerekçeyle bağlamayla başlatıyorsunuz.Gitar ile başlayıp gitarla devam etmelidir gitar çalmak isteyen.
    Siz bağlama çalmadan önce Kemanla başlarmısınız?
    Daha mantıklı yorumlar yapalım arkadaşlar burdan yön alan kişiler var.

    YanıtlaSil
  30. ben el alışkanlığı için söyledim yaww gitar çalmak için elbette gitarla başlanır.gitarı yoksa baglamayla başlar.zaten bağlama ile kemanın hiç bi yönü aynı deilki.Allah Allah yaa:@

    YanıtlaSil
  31. Kardeşim uzatma lütfen.Gitarı olmayan biri gitarı nasıl çalacak ayrı enstrümanlar saz ve gitar.Ne alakası var onun sapıyla gitarın sapı birmi?Kemanla saz ne derece alakalıysa sazla gitara o derece alakalı.

    YanıtlaSil
  32. ben nerdeyse hiçbirşey bilmiyorum arkadaşlar .. gitar almak istiyorum uygun bier fiyata yardımcı labilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  33. Bayram kardeşim http://www.dusungec.com/2009/02/ucuz-gitarlar-ve-fiyatlari.html şu adreste ucuz öğrenci gitarlarını toplamaya çalıştık.umarım yardımcı olabiliriz.

    YanıtlaSil
  34. tmm abi kızmaa..sen doğrusunu bilirsin..bna da bi daha kardeşim deme..

    YanıtlaSil
  35. bende gitar çalmak istiyommm :(

    YanıtlaSil
  36. bişey diim herkesin farklı görüşleri wardır.zaten farklı görüşler olmasa kimse bir şey öğrenemez.sana göre yanlış bana göre doğru.beni ikna et...ayrıca yorumumda bana göre gayet mantıklı..

    YanıtlaSil
  37. Gitarda sana göre doğru bana göre yanlış birşey olamaz.Gitar bir alandır ve doğruları sabittir.Seni ikna etmeye çalışamam vaktim yok daha iyisini biliyorsan bana zaten ihtiyacın yok ama buraya saçma sapan yorumlar bırakarak kaos ortamı oluşturma millet birşey öğrenmek amacıyla geliyor.ha birde Türkçeye önem ver ;)

    YanıtlaSil
  38. tam bir gitar hayranıyım inşalllah bir alma şansım olur ailem yasak koyduda fiyat listesini koysaydınız daha makule geçerdi

    YanıtlaSil
  39. gercekten bu gıtarlar cok pahalı ben konyada yasıyorum burda daha ucuz

    YanıtlaSil
  40. bence klasik gitar çok pahalı degil ben olsom alırdım ama bizim evde 3 tane var

    YanıtlaSil
  41. Bence fiyatlar gayet uygun.ben buradan almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  42. Tamam abi özür dilerim.Siz bana bakmayı.Ben öyle saçma sapan şeyler söylerim.Sitedeki bütün arkadaşlardan özür dilerim.Erhan abi bende gitar alacağım.Hangi markayı önerirsin?:)

    YanıtlaSil
  43. erhan abi ben gıtar çalabilmiyim yaşim 12

    YanıtlaSil
  44. Yaşın bir önemi yok küçük kardeşimde çalıyor 9 yaşında yeterki isteyin.

    YanıtlaSil
  45. Evet yaş önemli değil, yeterki Erhan Türkyılmaz'ın belirttiği ve anlattığı uygulamaları yapın. Kendisi Özel ders verebilcek ve şuan bu konuda öğrencileri olan bir üstaddır ;)

    YanıtlaSil
  46. saolun ama bn iç birşey bilmiyorum haziranda kurs başlıcak

    YanıtlaSil
  47. Kimse bilerek dünyaya gelmedi..Azimli oldukdan sonra üzerine gider ve sürekli çalışırsanız güzel işler başarısınız emin olun.

    YanıtlaSil
  48. bence çok güzel fiyatlar

    YanıtlaSil
  49. bn jazz yapıom bu duygu süperrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  50. gitarlar manyak yaaaa

    YanıtlaSil
  51. merhaba bn 14 yaşındayım ve yaklaşık olarak 2 seneden beri gitara karşı bi ilgim vrr ama pek fazla bilgim yok internette gezerken bu siteye rastladım ve merak ettiğim bişi vrr daha ilk defa gitar çalacak olan bir kişi hangi gitar türüyle başlarsa daha iyi olur..?cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  52. nato dimih bunlar...

    YanıtlaSil
  53. Mrß ßn ayşenur yaşım 17 bn yaklaşık 5 senedir gitar çalıyorm bnce çalmaq isdeyen varsa gitar kursuna başlasın bn gitarı kendim öğrendm ama hatta kurs veriyorm isdeyen varsa geleblir ist. de oturuyorm isdeyen varsa gecelerin_melegi_03@hotmail.com eklesin...!! xD

    YanıtlaSil
  54. merhaba ben ayşenur ist. oturuyorum yaşım 17 yaklaşık 5 senedir gitar çalıyorum hatta kursda veriyorum isteyen varsa msn adresimi ekleyebilir..!! (gecelerin_melegi_03@hot...)

    YanıtlaSil
  55. ben Aysun. Abi sana bir kac sorum olacaktı.Yasım 12 gitar calmayı cok istiyorum ama odevlerden vaktim kalmıyorr.Sence yakınlarımdan eğitim almam doğru olur mu?Cevremdekiler sesimi cok beğeniyorlar bende bunu değerlendirmek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  56. aysn shen bny eqlemiştin demy bn sna bilgi ferdiMm bnm dedimi yhap damam kardeşim

    YanıtlaSil
  57. ben emir ya gitar çalmayı çok istiyorum

    YanıtlaSil
  58. en iyi gitar be kadar acaba?

    YanıtlaSil
  59. orTa yoLLu qiTar ne kaDar ??

    YanıtlaSil
  60. En ii gitar 1.5 milyar eski parayla xD

    YanıtlaSil
  61. orTa yoLLu né kaDar(ebRu beN )

    YanıtlaSil
  62. Pop tarzı müzik yapıcak olan arkadaşlarımız yukarıda verilen gitarlarla güzel işler başarabilir.Klasik müzik yapıcak arkadaşlarımız ileri bir zamanda 1.500 2.000 arası güzel aletler bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  63. ABİ ÖĞRENMEK İSTEYEN HER TÜR GİTARI ÖĞRENİR YOK ELEKTRO ZORMUŞ ÖNCE KLASİK ÖĞRENMEK GEREKİRMİŞ ALAKASI YOKKK.SADECE ZAMAN LAZIM VE ÇALIŞMAK GEREKİR

    YanıtlaSil
  64. selam yeliz ben 28 yaşındayım bende gitar çalmak istiyorum.ne tür bir gitar almalıyım lütfen.sadece erhan türkyılmazer cevep verirse sevinirim sagol

    YanıtlaSil
  65. mrb erhan abi ben busra yha 90 tl m var biriktrdğmm okul tatil olduu qün alcz inş bana yol qösterrsn çoq sewnrmm....

    YanıtlaSil
  66. @Yeliz-
    Sizin yaşlarınızda gitar çalan bayanlar oldukça çok öncelikle yapamıyacağım korkunuz asla olmasın.İleri düzey bir gitar eğitimi düşünmüyorsunuz varsayıyorum ve klasik gitar almanızı tavsiye ediyorum.
    @Busra-
    90 Tlyede uygun gitar çeşitleri var.üzerine biraz daha ekleyebilirsen valencia'lara bak eğer olmaz ise Laguna marka gitarlara bir göz gezdir.Ha birde girdiğin ilk Müzik Marketten alma önce çevrendeki müzik marketleri gez dolaş dediklerim arasında en beyendiğini al.

    YanıtlaSil
  67. arkadaşlar ben 150 ytl ye 2. el bi gitar aldım param ona yetiyodu:D manuel rodrıguez marka.gerçi dükkan sahibi bi şekilde tanıdıkmş ben de sonradan öğrendim neyse.burda fiyatlara baktım çokmuş ya.23 yaşındayım we kursa gitmedim.ama kendi kendime bayaa bişeyler öğrendim.youtube özellikle yardım etti.eğer gitar çalmak isteyen arkadaşlar warsa gerçi bana düşer mi bilmem ama azimli olun we her gün en az 1 saatinizi ayırn inanın sonunda mutlu olursunuz eğer gerçekten enstrümançalmak istiyorsanız :Dkendinize iyi bakın

    YanıtlaSil
  68. Ya bende gitar almak istiyorum 13 yaşındayım bana yardım edermisiniz erhan beyyy

    YanıtlaSil
  69. çoq teşekkür edrm erhan abi yine alıcam zaman detaylı bi bilgi varrsen çoq ii olurr kib...

    YanıtlaSil
  70. hic pahalı deil bile benim akrabamın dayısından kalan bi gitarı var 5 milyar yapıo siz pahalı diin

    YanıtlaSil
  71. Her bölgemizde fiyat farklılığı olabilir.Busracım ben teşekkür ederim buraya yorumunu bırakırsın ben her zaman cevaplarım.

    YanıtlaSil
  72. Selam Erhan abi , ben gitar almayı düşünüyorum daha önce hiç çalmadım ilk olucak , hem kaliteli hemde fiyatı uygun bi marka var mı bildiğin ? Ama dayanıklı olsun ileride değiştirmeyi düşünmüyorum...

    YanıtlaSil
  73. Valencianın serilerine bakmanı isterim.Orta düzey çok güzel gitarları var.

    YanıtlaSil
  74. erhan abi bişi sorcam bn 16 yaşındayım 2 gün sonra gitar alıcağım acaba bu verdigin gitar fiyatları her yerde aynımı hani valencia 100 filan diyiyorsun yha o bakımdan cevap verebilirsen sevinirim şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  75. erhan abi sen cevap vermeden ben ikinci sorumu sorayım valenciya gitarlar ne kadar ben yeniyim

    YanıtlaSil
  76. www.mydukkan.com dan fiyatlara ve modellere bakabilirsin.Bildiğim şekliyle Uygun olan modeli 120 130 tl arası değişiyor dolara göre.

    YanıtlaSil
  77. BENDE BUGUN GITAR CALMAYI ÖGRENMEYE KARAR VERDIM VE BUGUN GIDIP BI GITAR ALCAM KENDIME OYKU BERK IN CALDIĞI PARCALARA YENI ALBUMUN DEN ETKLENEREK BOLE BI KARAR ALDIM

    YanıtlaSil
  78. Haydi bakalım peşini bırakma gitarsız hayat çekilmez :)

    YanıtlaSil
  79. eLektronic gitar fiyatLarını da bekLioruz !

    YanıtlaSil
  80. ELektro Gitar ile ilgili araştırmamızda mevcut zaten buyurun

    http://www.dusungec.com/2008/10/elektro-gitar-fiyatlari-ve-modelleri.html

    YanıtlaSil
  81. Erhan abi ya sen valencia al dedin de ben kafama esti 100 tl yi aldım gittim ve laguna aldım heralde laguna kötüymüş sen laguna hakkında ne düşünüyorsun 85 tl ye aldım ya inşallah beni idare eder senin yoreumların benim için önemli lütfen??

    YanıtlaSil
  82. ya ben gitar almak istiyorum ama hangisini alacağimi bilmiyom lutfen soylermisiniz hangisi iyi

    YanıtlaSil
  83. Laguna çok satılıyor Türkiyede. Fiyatlarıda uygun oluyor daha önce denemedim ama özelliklerine baktım. Kesik kasa üst bir modeli var idarelik kullanabilirsin. Zaten ben şunu her zaman diyorum. İlk alacağınız gitar ne kalite olsun nede çürük orta seviye birşey alın çünki ilk öğrenimlerde bayağı bir hırpalıycaksınız. Dolayısıyla 1 yıl sonra yeni bir alet almak istiyeceksiniz.

    YanıtlaSil
  84. ya bende çalmak istiyorum ama arkadaşlar hevesimi kırıyor ses yok sende napcan diyo:(

    YanıtlaSil
  85. Abi değerli yorumların için çok sağol benim gitarın markası cg20bk acaba iyi midir?Bir de bu markaya sence 85tl fazla mı??

    YanıtlaSil
  86. merhaba ben gitar kursuna başlamak istiyorum ilk defa deneyeceğim! Flamenco tarzına büyük ilgim var çok seviyorum ne kadar zamanda flamenco çalabilirim yaklaşık olarak?

    YanıtlaSil
  87. @Adsız
    Benimde sesim çok mükemmel değil. Günlerce düşündüm ne için çalıyorum ses olmadıkdan sonra diye. Bir süre sonra şarkılarla haşır neşir oluyorsun ve sesin nekadar berbat olursa olsun iniş ve çıkışlarını yapabildikden sonra ninni gibi geliyor. Zamanla olacak birşey. Bunun yanında enstruman çalmak ve söylemek ayrı şeyler kimseye bakma sen devam et.

    @Adsız
    Ne demek kardeşim. cg20bk Modelini daha uygunada bulabilirsin araştır. Bunun yanında ilk gitarın olması sebebiyle seni götürebilecek bir gitar. Sorun yaşamazsın güle güle kullan.

    @Ayşenur
    Merhaba Ayşenur hanım. Flamenco kültürü gerçekten hoştur. Bayan tanıdıklarım var Flamenco yapan. İsteğiniz olduğu sürece yapabilirsiniz. Zamanda sizin verdiğiniz önem dahilinde belirli olacaktır. 4 senelik eğitimler veriliyor Konservatuarlarda buralarda eğitim alabilirsiniz. Özel bir kurs alacaksanız ne istediğinizi belirtirsiniz çünkü hocalarımız artık klasik enstrumanla pop müzik çaldırır duruma geldi.İyi günler..

    YanıtlaSil
  88. Abi sana gerçekten çok teşekkür ederim çünkü bazı arkadaşlar o marka kötü diyordu. O yüzden gitardan soğuyordum neredeyse ama senin sayende çalmaya başlayacağım bu site olmasa nereye soru soracaktım allahtan varsınız!!!

    YanıtlaSil
  89. bende gitar çalmayı öğrenmek istiyorum
    orta halli bir gitarın fiyatı nedir 200-300 liralık bi gitarın kalitesi nasıl olur

    YanıtlaSil
  90. gitar fiyatlarını gitarın rengi etkiler mi bize göstermiş olduğunuz gitar modellerinin siyahını bulmak mümkün müdür

    YanıtlaSil
  91. @Adsız
    Eyw. kardeşim yazıyı takip ediyorum elimden geldiğince cevaplıyacağım.

    @Adsız
    Orta halli bir klasik gitarı 120 130 TL den başlayan fiyatlarla bulabilirsiniz. 200 - 300 TL'lik bir gitar sizi çok uzun yıllar götürecek ve eminimki tatmin edebilecek yeterlilikte olacaktır.

    @Adsız
    Gitarın rengi gitar fiyatını etkilemez. Sizlere sunduğum örnek gitarların mutlaka siyah rengi vardır. Ancak vermiş olduğum sitede bulunmayabilir. Gitar almadan önce çevrenizde bulunan müzik marketleri dolaşır sorarsınız yoksada belirtirsiniz modeli onlar mutlaka bulup getirir alıcı oldukdan sonra.

    YanıtlaSil
  92. unkapanında cok ucuz gıtarlar war tawsıye ederım herkese

    YanıtlaSil
  93. yardımlarınız için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  94. yha çok güzell bende çalacağımm

    YanıtlaSil
  95. gitar çalmak için sitelerde geziniyorum bilgi topluyorum fakat benim iyi bilen biriyle gidip almamk gerekiyor ve bu çevremde yok okulda var ama tanımıyorum gitarın klavyesi,telleri,ağacı vs bunları açıkcası bilmiyorum ve klasik gitar için hangi marka ile başlamalıyım ve uygun bir fiyat cevap yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  96. Slm abi sana bir şey sorucağım valencia cg60 markalı bir gitar buldum yeni başlıyacağım çalmaya sence iyimidir?beni ne kadar idare eder çünkü 3 hafta önce laguna aldım kesinlikle iğrenç arkadaşlara tavsiye etmiyorum.Şimdi tekrar para verip bir gitar alacağım ailemi zor ikna ettim ama olsun

    YanıtlaSil
  97. Pardon abi cg60 değil cg160 özür diliyorum. şimdiden yorumların için teşekkürler

    YanıtlaSil
  98. @Esra
    Fiyat/Performans bazında valenciaları tavsiye ediyorum. Bilen birinin yanınızda olması sizin açınız çok iyi olacaktır.
    @Adsız
    Valencia zaten diğer ağaçlardan farklı türler kullanıyor. Standart olarak aklımızda yer alan ağaç türleri yanında Valencianın kullandığı ağaçlarda güzel ses veriyor.Hem fiyatı uygun hem tonları güzel.

    Bu arada satılık bir akustik gitar var elimde ilgilenen olursa e-turkyilmaz@hotmail.com adresini eklesin anlaşırız.

    YanıtlaSil
  99. Ben gitar çalmaya yeni başlayacağım. Şu an c40 klasik gitar almayı düşünüyorum. Ama doğru bir gitar olup olmadığı konusunda hiç bir bilgim yok. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Ayrıca Yamaha c40 modeli dışında bana önerebileceğiniz bir gitar modeli varmı?

    YanıtlaSil
  100. Yamaha'nın ürettiği gitarlar genele göre güzel gitarlar c40 modelide çok yaygındır. Eğer alacaksanız c40 ı alın derim.

    YanıtlaSil
  101. üfff çok pahalı ya!arkdaşlar unkapanında 35 tl pena ve kılıf dahil kalite derseniz onu bilemem haftaya gidip geniş çaplı bir araştırma yapmayı planlıyorum bu dediğim güzel değilse 45 ve 55'e de var en azından bu kadar pahalı değil..

    YanıtlaSil
  102. Peki onun dışında önerebileceğiniz bir gitar modeli var mı?

    YanıtlaSil
  103. Erhan abi sana çook teşekkür ederim bu arkadaşların huzurunda senin söylediklerin doğrultusunda valencia cg160 aldım süper gitar hevesim bir kat daha arttı.yeni başlayan arkadaşlara da tavsite ederim

    YanıtlaSil
  104. Ben gitar akor cihazı(tuner)almayı düşünüyorum.Bana modeli konusunda yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  105. Rica ederim. Soru ve sorunlarınızı dile getirmekten çekinmeyin arkadaşlar zaman buldukça cevaplamaya özen göstereceğim.

    YanıtlaSil
  106. ben de gitar almak istiyorum ama hangi gitar iste onu blimiyom. yardım edin....

    YanıtlaSil
  107. kardeşim bana düşmez ama bnde 1 hafta önce aldım bi cihaz markası bnce önemli değil 35 tl ye göstergeli felan çok da yardım edio gercekten en iyisi 35 tl.

    YanıtlaSil
  108. bnde 2.000 aldım çok güzel 3 senedirr kullanıyorum her özellik var çok güzel

    YanıtlaSil
  109. erhan abi bnim gitarın telleri eskimeye başladıda bişi soracaktım, bu markaya göre gitar telleri değişiyomu bide ortalama ne kadar dır valencianın telleri??

    YanıtlaSil
  110. @Adsız
    Valencia'nın teli varmı bilmiyorum muhtemelen onlarda dadario kullanıyor olmalılar. Markadan markaya tellerin kalitesi değişiyor tabi. Sana 2 marka tavsiye edeceğim.
    Dadario - Her yerde bulabilirsin amerika yapımı 0.9 olsun.
    Extreme - Çoğu yerde bulunuyor.
    Kolay gelsin bol müzikli günler.

    YanıtlaSil
  111. Bana istanbul gaziosman paşa içi satılık
    Saglam ve uygun diyatlı gitar lazım.

    Msn deadly_for_hakan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. mrb erhan abi umarm hatırlarsn büşra ben daha önce yorum bırkmştm we bugünn gitar aldmm:D:Dama iimi yptm bilmiorm valencia 70 tl ye aldımm ayrıca tşşkür edrmm sana hepmze yol gösterdnn içinn içimi rhtltck bi yorum bırtakrsn sevinirmm doğrusu:D.D:D:Dii günlerr ..

    YanıtlaSil
  113. gitar çalmak müthiişşş bişeeyyy ya.

    YanıtlaSil
  114. Büşracım iyi günler hatırladım seni. Sanırım fiyatlar düştü valenciaları tavsiye ettiğim kişiler dediğim fiyatlardan ucuza aldı. Hayırlısı olsun peşini bırakma sıkıldığın dönemler olacak zorlandığın vakitler olacak içindeki istek hiç bir zaman kırılmasın o dönemleri atlandığında çok hoş vakitler geçireceksin gitarınla. Herkese bol tınılı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  115. slm ben gitar kursuna başlıyorum ve gitar alcam valencia düşünüyorum ama sizce ne alabılırım ilk defa öğrenen biri için hangisi uygun olur bı yardımcı olursanız çok sevinirim:):)

    YanıtlaSil
  116. çok saoll erhan abii ama daha iiyi öğrenmem için bi kursa gitmm acaip tırstım mekandan kaçtım:D:D

    YanıtlaSil
  117. çok saol erhan abi ama bugün daha iiyi öğrenmk için bi kursa gitmm mekandan tırstım ve kaçtım:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  118. erhan abi günbatımı markalı gitarlar hakkında bi bilgin war mı?warsa paylŞIRSAN SEWNRM..

    YanıtlaSil
  119. @ebru
    Dediğim gibi valencia sizi uzun süre götürecektir. Egzersiz yapmayı unutmayın.
    @adsız
    Hayırdır neden tırstın :) biraz kalabalık ve gürültülü oluyor sanırım çekilmez geldi?

    YanıtlaSil
  120. yok ondan diil ama ortam bi tuhaftı buarada ellerim su topladı artıkk:S:S:Dbidee gün batıımı gitarlar için bi yorm ırkrsn çooqq mutlu olrm ii qünler..

    YanıtlaSil
  121. @adsız
    Şidmi anladım. Sen sadece gitarına bak. Ortama bakarsan bozulursun zaten :) bu arada gün batımı gitar derken anlamadım??

    YanıtlaSil
  122. merhaba erhan abi ben damla. en kısa zamanda bir gitar alıp hemen kursa baslamak istiyorum. yazılarınızdan edindiğim bilgilere göre bana en uygun gitar VALENCIA CG160 diye düsünüyorum. daha önce hic gitar calmadım ve cooooook hevesliyim. siz de bu düsünceme katılıyor musunuz ögrenmek istiyorum. yani yeni baslayan biri için bu model uygun mudur? simdiden çok tesekkür ederim. bilgilendirirsenız sevinirim.

    YanıtlaSil
  123. evt bugün kursm war inş. iyi geçer:D yavaş yavş çalıorm zaten. Günbatımı nı sormştm önemli diil artk herneyse tekrar teşşkr edrm ii günler;);)=)=)

    YanıtlaSil
  124. Evet başlangıç için idael bir model. Hevesinizi hiç bir zaman kırmayın. Bu işi yapabilmek için mutlaka içinizde gitara karşı birşeylerin olması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  125. bende alacam ama babam para vermiyor ne yapayım.

    YanıtlaSil
  126. @Adsız
    Eline geçen paradan bir köşeye ayırmaya çalış. Elbet birgün gereken miktara ulaşacaktır.

    YanıtlaSil
  127. bende alcam yardımcı olun kardesler

    YanıtlaSil
  128. erhan ben busra kursa gittim adam gecen hafta akorları fln öğretmş ben bi köşede kaldım npmm gerek:S:S:S

    YanıtlaSil
  129. erhan bey gitarda cutaway iyi bir modelmi. faydası yada eksisi varmı. düz bir klasik gitardan farkı nedir bu modelin.yeni başlangıç için klasik gitarda bu modeli tavsiye edermisiniz.elimde araştımalar sonucu 3-4 isim var. hangisi daha kalıcı, daha kaliteli ve kullanışlı.RODRİGUEZ RCC 550BK CUTAWAY -VALENCİA CG 180 CUTAWAY - YAMAHA C40 -VALENCİA CG 180 KLASİK -BARCELON LC 3900 CUTAWAY - ben sadece ritm değil parçayı çalmak istiyorum .bunun için klasikte cutavey modelmi gerekir , bilgilerinizi rica ediyorum.şimdiden çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  130. ö.dilerm abi yazmyı untmşm:(

    YanıtlaSil
  131. ben 15 yaşındayım.kızım.Klasik bir gitar alacağım.acaba nsl bi gitar asam. bana en uygun gitar ve fiyatını söylerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  132. arkadaşlar gitar çalmak çok kolay sadece biraz gayret biraz çaba harcamanız lazım ve asla pes ETMEMENİZ lazım umudunuz kırılmasın ben erhan abim sayesinde burada ona sorduğum sorular karşılığında bir gitar aldım çok ta güzel evde kendi kendime 12 13 tane şarkı öğrendim ve devamının geleceğine inanıyorum (ERHAN ABİNİN TAVSİYELERİNE KESİNLİKLE UYUN SİZİ DOĞRU YOLA GÖTÜRECEKTİR İNANIN BANA.

    YanıtlaSil
  133. yha bn gitar çalmak istiorum bana neymiş efendim yok almam ama abim dese ki örneğin bn saz çalmak istiorum hemen bi saz alıp kursuna yollarlar bnde güzel bitane 40 50 60 liralık gitar buldum alıcam ve kursuna gidecemmmmm

    YanıtlaSil
  134. @Adsız
    Merhaba. Yamaha C40'ı tavsıye ederim söylediğin gitarlar arasında. Düşünmeden alabilirsin ;)
    @Büşra
    Sürekli model tavsiye ediyorum. Fiyatına göre Valencialar güzel gitarlar. Ancak para bakımından sorun olmaz diyorsanız Yamahanın modellerinede bakabilirsiniz.
    @Adsız
    Teşekkür ederim. Ne mutlu sana peşini bırakma repertuarını geliştir.
    @Büşra
    Bende sazda var. Açıkçası saz'da ısrarcılarsa onunda tadı başka oluyor açl derim. Dediğin gibi 60 70 Tl ye bile bir gitar sahibi oluna biliyor.

    YanıtlaSil
  135. gerçekten çok pahalıııııııııııııııııııı

    YanıtlaSil
  136. yha ben gitar alacam bugün 50-80 tl arası bi fiyata bide yeni başlıyorum gitar çalmaya ne markaları önerirsiniz..

    YanıtlaSil
  137. ben gitar aldım ama çalamıyorum kursa gitme gibi bi durumum da yok bilen biriside yok tanıdıklarımızdan nasıl öğrenebilirim gitarı internet aracılıyla felan ? yardımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  138. gitar çalmasını henüz bilmiyorum ama ondan çıkan sesin bir tutkunuyum.Eylül ayında kursa başlıyorum.Ne kdr zamanda öğrenebilirim bilmiyorum ama inşallah en kısa zamanda öğrenip istediğim şarkıları çalabilecek düzeye gelebilirim.Evde aile yadigarı denilebilecek bir gitar var başlangıçta onla başlayacağım belki sonra yeni bir gitar alabilirim.Fiyatlar fena değil site güzel teşekkürler..

    YanıtlaSil
  139. ben sorduğumda50 lira dediler

    YanıtlaSil
  140. meraba bn gitar almak istiyorum gitara 2 senedir bi ilgim var fakat ilk çalacagım için hangi tür çalabilirimm ??

    YanıtlaSil
  141. seLAM ARKADAŞLAR gitarım var ama beğenmiyorum daha doğrusu çıkan ses güzel çıkmıyor bu yüzden gitar almayı düşünüyorum sizce hangi markalar iyidir şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  142. Arkadaslar eger aranizda Bas gitar almak isteyen varsa suan elimde 0 diyebilecegim kadar temiz bir Ibanez Gsr200 + Ritter soft case var cok uygun fiyata satiyorum ilgilenenler icin msn adresim schizophrene4ever@hotmail.com

    YanıtlaSil
  143. erhan abi ben gitar çalmayı kedi kendime öğrendim ama sesimin güzel olduğunu söylüyolar ama ben hiç begenmiyorum sesimi sizce nasıl geliştirebilirim????.

    YanıtlaSil
  144. valla bn gtarımı burdan aldım çok kaliteli çıktı burdan alabilirsinizzzzzz

    YanıtlaSil
  145. İYİ GÜNLERR BEN OSMANİYEDE OTURUYORUM BURDA FAZLA GİTAR SATAN YERLER YOK OLSA BİLE ÇOK PAHALI ANNEMLER GİTAR İSTİYORSAN KENDİN AL DEDİLER BU YÜZDEN UYGUN FİYATA GİTAR ARIYORUM İSTANBULDA KARGO İLE ALMAK İSTİYORUM AMA NASIL ULAŞACAĞIMI BİLMİYORUM LÜTFEN YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  146. slmm erhan abi ben ayşe.ben çok uzun zamandan bu yana merak ettiğm en çok ilgi duyduğum enstruman gitardı.ama çalamam diye çok korktum.ama artık karar werdim pazartesi kursa başlayacağım.ama gitarım yok nasıl marka almalıyım sizce.yardımcı olursanız çok sewinirim ederim.şimdiden çok teşekkürler.gitar çalmayı çok istiyorum.

    YanıtlaSil
  147. Mrb.Son zamanlarda gitar^a odakLandım.Acaip ßir isTeq war ama yapamamayacaqımdan korkuyorum :(

    YanıtlaSil
  148. internetten sipariş vermek ne kadar doğru illa gidip müzik marketten mi alıcaz internetten sipariş versek güvenebilirmiyiz acaba ya:(

    (faruK)

    YanıtlaSil
  149. aişe yha cok bilmişlik gibi olmasında erhan abinin yanında bana cevap vermek olmaz ama bende internet aracılığıyla öğrendim bnce çevrendekilerden sana olumsuz yanıt gelebilir ama sakın kafana takma gitara başlayalı 2-3 ay oldu suan 15 18 arası sarkı çalıyorum ve internet aracılığıyla eger internetten öğrenmek .istiyosan sana bir kişi tavsiye edeceğim SELİM IŞIK onun sayesinde der verecek kadar öğrenmiş oldum

    YanıtlaSil
  150. slm ben ebru gitar çalmayı çok istiorum ama ailem gitar almama izin vermiyor burda 40 tl ye bir gitar bulduk nedir nasıldır bilmiyorum açıkçası. ama ne olursa olsun gitarım olsun istiyorum sizce böyle ucuz gitarlar hiç güzel ses vermez mi yani nu almam doğru olurmubi de kursa gitmeden öğrenebilrmiyim sizce

    YanıtlaSil
  151. Arkadaşlar aşşağı yukarı aynı şeyleri soruyoruz değilmi?
    Adreste vermiş olduğum gitarların bir çoğu tercih edilen markalardır. Fiyatı ucuz diye aldığınız gitarın neyden yapıldığı bile belli değildir.
    Bunun dışında hiç birinizde başaramama korkusu olmasın. Sıkıcı dönemlerde geçireceksiniz keyifli dakikalarda. Gitar tutkunuzu kaybetmeyin ve en kısa sürede eğitimlerinize başlayın.

    YanıtlaSil
  152. gitar çalmak gibi bişi var mı yaaa dimi erhan abi:DD::D.

    YanıtlaSil
  153. gitar çalmak çok zor ve çok güzel öğreninceye kadar zorluk çekiliyor ama buna değer bence,dinlendirir ve huzur verir tavsiye ederim mutlaka gitar çakmayı öğrenin zorda olsa katlanın sonuç güzel olacak.

    YanıtlaSil
  154. ben de kalsık gitar almayı duusunuorum buralarda 40 tl ye var ama nerden ve nasıl bişe almam lasım saglam ve kalıteli ve fiyatı uygun bişe nasıl bulurum ve nerden yardımcı olabılecek varmı

    YanıtlaSil
  155. merhaba erhan abi ben gitara yeni başlıycam 90 milyona barcelona lc 3900 diye bi gitar aldım sonradan gitar bilen biri bunun çok iyi olmadığını söyledi sence değiştireyim yoksa öğrenme aşamasında buda idare edermi çok adi bişeyde olmasın istiyorum ama sonuçta bunda öğrenicem cevabınızı bekliycem sağlıcakla kalın.....

    YanıtlaSil
  156. ya mrb bn de gitar almayı çok istiyorumm gitarı çok sewiorumm acaba 50-60 tl civarlarında bir gitar alsan bnm açımdan nasıl olur yaşım daha 15 grçi markaya göre değişir biliorum ama hni en fazla kç sene gider

    YanıtlaSil
  157. yaaa çok pahalıymış ben 11 yaşındayım ama gitar benim ne biliyim hayatım işte

    YanıtlaSil
  158. bana kuzenimin hediyesi şu 250 milyonluk gitarlardan yani o civarlarda bişey ama süper 3 sene oldu ne akordu bozuıldu ne de başka bişeysi

    YanıtlaSil
  159. slm Erhan aßi ßen qitara başlıcam bi qitar almayı düşünüyorum 100-125 TL arası param var yardımcı olurmusun lütfen şimdiden teşekürler.

    YanıtlaSil
  160. arkadaşlar yamaha gitarlar süper.bkmuzik.com girin set olarakda tek olarakda bi çok çeşit var gitar penaları gitar telleri gitar çantası gitar askısı boyuna asmak için bide dvd gitar öğrenmek için 133 tl fiyat acayip uygun parası olana #) [gitar klasik]

    YanıtlaSil
  161. arkadaşlar yamaha nın sitesine girin orda çok çeşit var hem sıfır hemde pahalı değil.örneğin bi klasik gitar seti içinde girat kılıfı-gitar penaları-gitar telleri-gitar askısı-ve öğrenmeniz için dvd
    bence bu fırsat kaçmaz parası olana hem marka hem ucuz 133 tl bn alamıyorum ama alana süper bi fırsatt

    YanıtlaSil
  162. slm abi senn yorumlrına cok inanıorm süper önerilern var bnm bir manuel raymon mrc 275 im var klasik gitar sence bna kac sne verimi olr yada bu gitarı almakla ii yapmışmıyım

    YanıtlaSil
  163. @Adsız
    Barcelona o fiyata göre kalıbının üstünde bir gitardır. Profesyonel bir gitar aramıyorsunuz zaten öğrenme aşamasındasınız.
    @Adsız
    50-60 TL üzerine biraz daha katıp güzel bir gitar alın sizi 2 3 sene idare edecektir.
    @Adsız
    50 senelik bir gitarın bile akordu kaçabilir bunun markayla alakası yoktur.
    @Adsız
    Valencia CG1K modelini bir incele istersen. Uzun süre kullanabileceğin bir alet.
    @Adsız
    Evet yamahada güzel aletler üretiyor arkadaşın dediği yere bakabilirsiniz.
    @Adsız
    Teşekkürler. Bahsi geçen gitarlar ilk seviye için gayet uygun. Sizleri acemilikten çıkarmaya yetecektir ömürleri. Güzel kullanırsanızda emin olun hiç birşey olmayacaktır. Ancak bi seviyeden sonra siz artık yeni sesler arıyacaksınız. Yani gitar aynı gitar olucak ama siz gelişmiş olucaksınız ;)

    YanıtlaSil
  164. valencia cg160 nasılbi gitar beni ne kadar götürür çünkü bi arkadaş 3 senedir kullanıyo cevap verrebilirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  165. bn de gitar öğrenmeyei istiyorum öğrenecemde ama daha gitar almadım acaba öğrenmeye ,hngi gitarla başlasam bnm için daha ii olur

    YanıtlaSil
  166. yha uzun zamandır bi gitar istiyorm ama ailen pek desteklemio bu fikri ben nerden kafama göre bi gitar bulurum ve nekdra bşii bulurum

    YanıtlaSil
  167. teşekkür ederim bu fiyatları bize sunduğunuz için. gitar almak hep aklımda ama bir türlü paramı denk getiremedim. artık bundan sonra yapıcaz bişeyler sanırım :D

    YanıtlaSil
  168. Herkes istediği şeye sahip olur umarım :)

    YanıtlaSil
  169. arkadaslar ben yenı baslıcam gıtara sımdılık 50-60 tl lık bı gıtar solermısınız İstanbul ? acilll

    YanıtlaSil
  170. Gitar fiyatları hakkında yeterince sağlam bilgilere sahip oldum. Bu yazıyı hazırlayan arkadaşlara teşekkür ederim. Ama gitarların ücretleri sanki biraz pahalı gibi olmuş. Yoksa bana mı öyle geliyor bilemedim doğrusu...

    Ne kadar olursa olsun, en kısa sürede bu gitarlardan bir tane almak istiyorum. Çok hevesliyim bu konuda :)

    YanıtlaSil
  171. yaa bence en iyisi klasik ama elektroda çalmak istiyorum ama çok ses çıkarıyo diye çalmıyorum şimdilik klasik çalıyorum elektro çalan arkadaşlar varsa bi yardımcı olsunlar şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  172. abi ben yeniyim yaa ben gitarla ilgili hiçbişey bilmiyorum.100 mlyon falan bi gitar alabilirmiyimki yaa.şu son günlerde gitara karşı çok acayip bi ilgi duyuyorum.yardımcı olrsanız sewinirim.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  173. gitar fiyatları22 Kasım 2009 20:46

    gitar için güzel bir liste oluşturulmuş. sağolasınız.

    YanıtlaSil
  174. ben yeni başlıyacaım gitara ama gitarlar hakkında hiç bir fikrim yok klasik gitar çalmak istiyorum hangi marka iyidir hangi marka kötüdür bana yardımcı olurmusunuz(100 ile 160 tl arası)

    YanıtlaSil
  175. valla kursa gideceğim 100 tl civarında 1 gitar arıyorum
    :):)

    YanıtlaSil
  176. arkadaşlar bn ank oturuorum 30 tlye bi gitar aldım çok harika bişi gayet güsel sesi çıkıo bnde gitar çalmaya yeni başladım yaklaşık 1.5 2 ay oldu iletişim kurmak isteyen warsa mez_1998@hotmail.com.......

    YanıtlaSil
  177. slam ben Merve 16 yaşındayım aksarayda(68) oturuyorum gitarlara karşı acayip bi ilgim var. klasik gitarda alcam 60 liraya MANUEL RAYMOND marka nasıl sizce ses kalitesi iyimidir.lütfen cevap istiyorummmmmmmmmmmmmmmm...:(biligleri olan birileri cevap yazsın lütfenn..)

    YanıtlaSil
  178. selam ben merve 16 yaşındayım k gitar allmak istiyorum zaten gitarlara karşı acayip bi ilgim var. 60 liraya MANUEL RAYMOND marka bi gtiar nasıl sizce erhan abi cevabını bekliorm lüffennnnnnnnn...

    YanıtlaSil
  179. erhan abi ben ıspartadan lise 1 öğrncsiyim ve bende arkadaşlarım gibi yeni başlıycm ve araştırmalarıma göre ibanez klasik gitar sizce fiyatı ne kadardır ve fiyat aralığım 150-180 civarı bir gitar önerirmisiniz tabi ibanez olmassa :):):)

    YanıtlaSil
  180. ibanez klasik gitar diyolar bna nasıl arhan abi yeni başlıycam bende arkadaşlar gibi yalnız şu fiyat aralığı istiyorum 150-180 tabi ibanez olmassa bide ibanez hakkında biraz bilgi ve fiyat konuzundan bahsedermisin ? :)

    YanıtlaSil
  181. yaaaaaaaaaaaa alıcaktım ama palıymış

    YanıtlaSil
  182. yaaaa alcaktım ama iyileri pahalıymış ucuzları da varmış ama ben herşeyin iyisini isterim onun için napcaz bilmiom bana yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  183. yha bende gitar isritorum. kuzenim keman aldı ve ben tabi bakıyorum. benimde bi gitarım olmasını çok istiyorum. off ne yapıcam bilemiyorum

    YanıtlaSil
  184. Ben Büşra.Ben gitar ögrenmeye yeni başlayacağım fakat klasik gtarmı yoksa akustik gitar mı? Öğranmeliyim kararsızım Erhan Abi sence akustiklemi yoksa klasiklemi başlamalıyım hangisini daha kolay öğrene bilirim? Şimdiden Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  185. bende bugün almaya giyormmm.... !!!YAŞASIN!!!

    YanıtlaSil
  186. selam öncelikle ben bundan 2 sene önce admira sombre e almıştım muazzam bişeydi yemin ederim eşim dostum ölse ,gitarı sattığım kadar üzülmem yalan değil..şimdi ki fiyatı 900 gibi .ben bu aralar 500 e kadar bi gitar almayı düşünüyorum yamaha c serisi ve cort un bir kaç modelini öneriyolar.he bu arada eloktro klasik gitar olcak ince kasa olmayacak ve flemenco kasa yuvarlak olanlarından:S.önerileriniz varmı acaba bana:S:S

    YanıtlaSil
  187. SusKuN_SerSeRi21 Şubat 2010 11:06

    Ucuz malın alıcısı çok olur.Bu bizim Türk insanlarının huyu genellikLe.Ama fakir olupta ögrenmek isteyende war..Yani anlatmak istediqim geleceqe yani ileriye yönelik qtar almak istiyosan eqer 30-35 tl lik qtar seni yarı yolda koyar..Ha bn qtar calıyomuyum hyr.Ama baqlama calıyorum bu qtar ıçınde aynıdır..Bazı arkadaslarımız qtar çalmayı kız tavlama sanatı olarak ögrenmek istiyolar..Tabı bu hedefle dewam ederlerse ne kadar başarılı olurlar bilemem..

    YanıtlaSil
  188. yaa benim gitarım var çok güzel evde duruyor bi çiziği bile yok ama fırsat bulup kursa gidemiyorum :(:(

    YanıtlaSil
  189. yaa gitarım var ama yenisini istiom yaa benim için para önemli degil gitar olsunda

    YanıtlaSil
  190. slm erhan Abi bn 14 yaşındayım bnde yakında gitar alcam sonunda ailemi ikna etmeyi başardım ucuz ve kaliteli gitar almak istiyorum hangi gitarı önerirsin

    YanıtlaSil
  191. erhan abiiii ben Nur. acil yardımına ihtiyacım varr.yaklasık3 senedir evde gitar vardı annemlere yalvararak aldırdım.hiç beklemediğim bir anda annem beni dükkana götürdü bende mecbur herhangi bi gitar aldım modelini bilmiyorum ama içinde şunlar yazıyor:
    ''Pedro Perianez
    Spanish style
    AC851RB''
    şimdilerde başladım çalmaya ama yetinemiyorum ses artık eksik geliyor sanki daha iyi ses istiyor kulaklarım yeni bi gitar almak istiyorum sence şuan elimde bulunanıda nekadar iyi? yardım edersen sevinirim

    YanıtlaSil
  192. erhan abi yardım et Pedro perianez AC851RB benim gitarım sence nasıl.3 senedir elimde ama bu sene başladım çalmaya 3 ay falan oluyor başlayalı.kulağım artık başka ses istiyo gibi sanki yetinemiyo daha iyi bi gitar almalımıyım yoksa elimdeki kalsınmı

    YanıtlaSil
  193. slm ben yenı gtar kursuna basladım babam gtar almıs yanlız renk ı hosuma gıtmedıgı ıcın degıstrcem beyaz renk ıstıyrum çatlar flan dıolar acaba bole bısy varmı? bıde model hakkında bılgı verebılırmsnz szce hangı model ı almalıyım????????

    YanıtlaSil
  194. BEN GİTARI ÇOK SEVİYORUM AMA BENİM GİTARIM YOK OLMASINI ÇOK İSTİYORUM BENİM YETENEĞİMDE VAR.

    YanıtlaSil
  195. O bahsettiğiniz 35 tl lik gitarların ses kalitesi berbat ve telleri 1-2 ay sonra kopmaya başlar . Şuan ben 150 tl lik gitar kullanıyorm 1 seneden beri fena deqil ama acemi gitarı bu yaz amerikadan gitar alıcam burdaki 1 milyarlık gitar amerikada 300-400 tl çok ucuza geliyo yani . 35 tl lik gitarı 15 senede kullanıyorum diosun ama git gitar satılan bi yere 500 tl lik gitarı çal bide kendi gitarını çal arasındaki farkı anlicaksın ;)

    YanıtlaSil
  196. bende bugün yarın bir gitar almayı düşünüyorum fiyat aralığı 50 tl-80 tl arasında değişen birşey olcak ama ne danışcak biri var bu konuda nede benim bilgim ama dinlemeye gelince son derece iyiyim çalmayıda bilmiyom ne yapcam ben ya:(

    YanıtlaSil
  197. 15 yaşındayım gitara yeni başlayacağım.Klasik gitar çalıcam ne tür bişey önerirsiniz fiyatlar 250-300 ve altı olsun

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...