13 Tem 2008

Oguzhan Koc - Gul ki Sevgilim Videosu



BKM - Mutfak'ın Fanatik bir izleyicisi olarak şunu söylemek istiyorum. Bu çocukta ses var ya :)

Popstar Aşkın ve Yanık sesli Behlül olarak sesini bize duyuran Oğuzhan Koç, Yaptığı nağmelerle beni yeterince etkiledi :)

Ve Sezon Finalinde öğrendim, onun aslında bir müzisyen olduğunu...

Birde o bölümde öğrendim internette popüler olan bir şarkısı varmış. Onuda söyledi Oğuzhan ve dedim hemen bunu bulayımda Blogumda paylaşayım :)

Dinledim ve hayran kaldım sesine...

Eminim Sizde Bayılacaksınız.

11 yorum:

  1. ben bu şarkıyı çokçok önce duydum ama oğuzhanın söylediğini daha yeni öğrendim.şok oldum.kafamda çok farklı birini canlandırıyodum.ama hakkaten şarkı muhteşem,kendisine de yakışmış:D
    Bu kış ailecek pazar günlerimizin vazgeçilmez şarkısı olmuştu.sesini sonuna kadar açar, şarkı tekrar tekrar çalarken biz kahvaltımızı yapardık..hep güzel şeyler geliyo aklıma bu şarkıyı dinlerken.oğuzhana başarılar diliyorum.sesi gerçekten ç.ok güzel

    YanıtlaSil
  2. oğuzhanı ifade edebilecek kadar güzel kelimelre olsa inan çok şey söyleyebilirdim.fakat oğuzhan hakkında söylenecek kelime bulamıyorum.yakışıklı ve billur sesli insana hayatı boyunca başarılar...

    YanıtlaSil
  3. oğuzhana bayılıyorum ya çok tatlı çok güzel bir sesi var....kendisine başarılar

    YanıtlaSil
  4. ses süperr tek sesi deil kendide süper maşallahh

    YanıtlaSil
  5. oğuzahana zaten çok güzel hareketler bunları izleğimden beri hastaydım şimdi bu şarkıyı duydum ve bi kere daha aşık oldum bayılıyorum bu çocuğa yaa kimse sulanmasın lütfen..(:

    YanıtlaSil
  6. oğuzhan koç seni dinledi çok güzel sesin var muhtesemsin karizmatiksin yakısıklısın komiksin daha ne olsun dimi

    YanıtlaSil
  7. ogzhan acaba kac yasinda

    YanıtlaSil
  8. oğuzhan 34 yaşında oldugunu biliyorum ama çok tatlı......

    YanıtlaSil
  9. phenn oğuzhanm için ölürmm yhaa onun sesinede qurbnn olurmmm

    YanıtlaSil
  10. PRENSESDİLARA13@17 Mayıs 2009 21:19

    BU ÜLKENİN DETONELERE DE İHTİYACI VAR SENİN GİBİLERE DE OĞUZHAN

    YanıtlaSil
  11. 34 değil 24 yaşında bilmiyosanız konuşmayın arkadaşlar.......

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...