24 Tem 2008

ÖSS Tercih Kılavuzu ve Formu Nereden Alınacak ?


Biliyorsunuz 23 Temmuz 2008 Tarihinde ÖSS Tercih Formu Gerekli yerlere gönderilmeye başlandı. Bu arada duydum ki Tercih Formlarının hala eve gelmesini bekleyen arkadaşlar varmış. Bunu dalga geçmek için söylemiyorum, çünkü o bekleyenler arasında bende vardım :)


Bu sabah kalktım, güzelce giyindim ve Mezun olduğum lisenin yolunu tuttum. Birde okulun taşındığını öğrenince iyice kontak oldum :) Neyse uzunca bir yürüdükten sonra başka bir liseye gittim ve 3 YTL'cik karşılığında, o kaç gündür merakla beklediğim ÖSS Tercih Formu ve Kılavuzunu aldım.


Yani sözün kısası hala evde Form bekleyen ÖSS Mağdurları varsa hiç vakit kaybetmeden herhangi bir okuldan gidin Kılavuzu ve Tercih Formunu alın.

46 yorum:

  1. ohhhh ya tsk. öğrendiğim iyi oldum :D bende bekliyodum

    YanıtlaSil
  2. Önemli Değil, Bende senin gibi habersiz bekliyordum zaten :)

    YanıtlaSil
  3. bende gnlerdr bekliyodmm:( ooff saol:)

    YanıtlaSil
  4. mrb bn bıse sorcam bn bu sene oss ye hazırlanıyorum bugunde oss kılavuzu ve aday bılgı formunu verdıler oss tercıh formunu vermedıler bunu oss sınavından sonra mı vercekler bnı aydınlatırsanız sevınırım

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Tercih formları gireceğiniz ÖSS Sınavından sonra dağıtılmaya başlanacaktır. Yani Sınava girdikten yaklaşık 1 ay sonra Mezun olduğunuz Lise yada size en yakın Lise'den Tercih Formunuzu teslim alabilirsiniz.

    Umarım yararlı olmuştur bu bilgi ?

    YanıtlaSil
  6. tsk ederım pekı kac tane okul secebılıyoruz

    YanıtlaSil
  7. Tercih Formuna 20 adet okul ismi yazabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
  8. tsk ederım bıse daha sorabılır mıyım tercıh formunu doldurdugumuz zaman tekrar okula mı vercez ona gore mı yerlestırcekler

    YanıtlaSil
  9. Tabiki, tercih formunu doldurduktan sonra yine formu teslim aldığınız okula gidip yetkiliye bildirmeniz gerekiyor. Yani tercih ettiğiniz okul kodlarını müdür yardımcısına söylüyorsunuz, oradan Bilgisayar ile geçiriyorlar. Bu kadar basit ;)

    Başka bir sorunuz varsa dinliyorum ?

    YanıtlaSil
  10. bıde ben aday formunu bazı yerlerını doldururken dısarı yazmak zorunda kaldım yanı sıgmadı bıse olur mu bıde randevu alıncak dıyolar

    YanıtlaSil
  11. aday formunu okula vermeden once ılk bas bankaya para yatırıp sonra mı okula vercez

    YanıtlaSil
  12. 1. Aday formunu doldururken dışına taşırma gibi bir durum olsa bile mühim değil, sonuçta bilgisayara kayıt ediliyor o bilgiler.

    2. Bankaya parayı yatırıp makbuz'unu da okula teslim etmeniz gerekiyor.

    YanıtlaSil
  13. tmm hersey ıcın saol tsk ederım yaa bıde basvuru merkezınden randevu alıncak dıyoolar bıde oo kılavuzun arkasında dılekce ornegı onu kesılcek seklı var kescez mı onu

    YanıtlaSil
  14. merhaba parayı bankaya yatırdıktan kaç gün sonra başvuru yapmalıyız üzerinden fazla zaman geçse birşey olur mu cevap yazrsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, En kısa zamanda başvuru yapmanız sizin için daha yararlı olur.

    YanıtlaSil
  16. soruma cevap yazdığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Rica ederim, herzaman bekleriz ;)

    YanıtlaSil
  18. ben birşey daha sormak istiyorum o zaman. banka makbuzunu okula vericeksiniz demişsin ben kayıt yaptırdım makbuz istemediler benden.eminmisin

    YanıtlaSil
  19. Makbuz konusu sanırım fazla gerekmiyor. İnternetten hesaba para yatmış mı yoksa yatmamış mı anlaşıldığı için makbuza önem vermiyorlar artık. Ama yinede yanınızda bulunsun, sağı solu belli olmaz okulların :)

    YanıtlaSil
  20. her soru sorana yardımcı olmaya çalışıyorsunuz bu çok güzel bir davranış bence kendi adıma teşekkür edyorum son söylediğine de aynen katılıyorum..bu siteden yeni haberim oldu takip edicem

    YanıtlaSil
  21. Takdiriniz için teşekkür ederim. Başı sıkışanlara yardım etmek ve bildiklerimi paylaşmak hoşuma gidiyor. Bunun için teşekkür yada bir ödül beklemiyorum ama yapılan emeğe saygı duyduğunuz için minnet duyuyorum ;)

    YanıtlaSil
  22. vay vay vay...Tabuhan Online Yardım hattı....Bu blogu bü yüzden seviyorum işte :)

    YanıtlaSil
  23. ben burada ciddi birşeyden bahsettim bi alay konusundan değil bu bloğa yazı yazmakla hata mı ettim acaba

    YanıtlaSil
  24. "ben burada ciddi birşeyden bahsettim bi alay konusundan değil bu bloğa yazı yazmakla hata mı ettim acaba"

    Öncelikle kim olduğunuzu söylemediğiniz için birşey diyemicem. Alay konusuna gelirsek, kimseyle dalga geçtiğimiz yok. Dalga geçmek isteseydim sorulan sorulara bambaşka cevaplar verirdim, yardım etmezdim. Ama işte böyle yapılan iyilikler suistimal edilince insan ister istemez sinirleniyor. Son olarak madem alaycı buldunuz, bir daha yazmazsınız blogumuza..

    YanıtlaSil
  25. sözüm size değil bloğa msj atan kişiyeydi böyle düşünsem hiç msj atmazdım yanlış anlaşıldım online yardım hattı diyen kişiyeydi lafım ok

    YanıtlaSil
  26. "sözüm size değil bloğa msj atan kişiyeydi böyle düşünsem hiç msj atmazdım yanlış anlaşıldım online yardım hattı diyen kişiyeydi lafım ok"

    Tamam ozaman bende yanlış anlamışım, fakat Kemal arkadaşımız size karşı alaycı bir tavır gütmüyordu. Benim yaptığım yardımlara bir latifede bulundu diye düşünüyorum. Sizinle alakası yok içiniz rahat olsun efendim :)

    YanıtlaSil
  27. uzun bir aradan sonra bu yıl bende sansımı deneyecegım.açıktn okumak ıstıyorum.düz lise mezunuyum herhangı avantajım yada dezavantajım varmı.formu ne zamana kadar almam gerklı okuldan?ucret ne kadar ve ne zamana kadar bankaya yatack bılgı verırmısınız arkdaslar

    YanıtlaSil
  28. ben biraz alınganım galiba tabuhan bi sorun kalmadı dimi aramızda arkadaşım

    YanıtlaSil
  29. merhaba 2009 össde sosyal 2 de tarih bölümünde hangi konulardan soru gelecek biliyor musunuz ben bulamadım hep 2008 in konuları yazıyor ama bu sene değişti o konular yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  30. Tercih formalarını ne zaman alabiliriz arkadaslar .Tarih belirlimi? Tşkür ederim.

    YanıtlaSil
  31. @adsız, merhaba kardeşim. 23 Temmuz'dan sonra en yakın okuldan alabilirsin tercih formunu. En azından geçen söyle böyleydi.

    İyi Günler dilerim.

    YanıtlaSil
  32. peki evlere hiç mi gelmiyor yoksa aksaklık olup gelmeyenmi oluyor formu almanın yolu sadece okullara gitmek mi:??*

    YanıtlaSil
  33. merhaba ben merwe. bnde öss formunu bekliyordum bilgin için tşkler tabuhan =)

    YanıtlaSil
  34. arkadaşalr tercihh kitapçıkları ne saman gelir okulara yoksa gelmişmidir bir bilgisi olan warsa cevap yazarsa sewinirim..

    YanıtlaSil
  35. bende bekliyodum eve gelirdiye ama gelmedi:) tşkler yardımlarınız için

    YanıtlaSil
  36. ya benim duyduğum kadarıyla mezun olduğun liseden tercih klavuzları alınıyomuş bende bugün gidip alıcam

    YanıtlaSil
  37. Tercih klavuzunu istediğiniz yerden alabilirsiniz. İlle de mezun olduğunuz yer diye bir şart yok.

    YanıtlaSil
  38. bende bekliodum çok sağol

    YanıtlaSil
  39. ya ben tam olarak ne zaman tercih edecem bilmiyorum.birşey daha var puanım çok düşük ama dört yıllığın barajını da aştım dört yıllık tutturma şansım yüzde kaç .ne olur cevaplayın ya..

    YanıtlaSil
  40. slm ben yagmur..öss den sonra yurt dısına cıkmam gerektı ve tercıhler için bugun donebıldım yanı tercihlerle ilgili pek bir bilgim yok..bankaya para yatrılması gerektiğinden bahsetmişsinz ama orada 3tl gibi bir miktar söz konusu sadece bunun için mi bankaya para yatrılması gerekiyor yoksa mıktar daha mı farklı bu konuyla ılgılı bılgılerını pylasırsanız sevınırım şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  41. ARKADASLAR,2 YILLIK (ACIK OGRETIM)ILAHIYAT TERCIHI YAPICAM ....KAC TANE TERCIH YAPMAM SAGLIKLI OLUR...ILK KEZ TERCIH YAPICAM YARDIMCI OLURSANIZ COK SEVINIRIM ...

    YanıtlaSil
  42. sorulan sorular ve cevaplar geçen yıla ait.şimdi 2010 yılındayız ve bir sorum olacaktı.bilgisayarlı muhasebe ya da muhasebe finansman olarakta geçio bu bölümden mezun oldum geçen yıl.ve bu yıl sınavsız geçiş yaptım.hangi programı tercih etme hakkım var muhasebeden nefret ediyorum.ve de tercih formu ne zaman okullara gelecek ne zamana kadar doldurulacak ve bu formda okul mu il mi tercih edicez.şimdiden çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  43. mrb ben b.sayarlı muhasebe mhasebe finansman diyede geçiyor bu bölümden mezunum.bu yıl sınavsız geçiş yaptım

    YanıtlaSil
  44. mrb ben b.sayarlı muhasebe,muhasebe finansman diyede geçiyor bu bölümden mezunum.bu yıl sınavsız geçiş yaptım.muhasebe okumak istemiyorum hangi programı tercih edebilirim.tercih formu ne zaman gelir okula haber verirler mi ne zamana kadar bu formu doldurmamız ve göndermemiz gerekiyor ve son olarak tercih yaparken okul mu il mi tercih edicez cevap yazarsanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  45. mrb ben b.sayarlı muhasebe,muhasebe finansman diyede geçiyor bu bölümden mezunum.bu yıl sınavsız geçiş yaptım muhasebe okumak istemiyorum hangi program seçebilirim bu bölümden başka yada bu bölüme yakın.tercih formları okula ne zaman gelir ve ne zamana kadar doldurup teslim etmeliyiz.tercih formunu okul mu yoksa il olarak mı tercih edicez sınavsız geçişle girebileceğim okulları hiç bilmiyorum ankarada yaşıyorum ankarada okumak istiyorum ilçede seçebiliyor muyuz lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...