28 Eyl 2008

Bocek Gunlukleri - Blog Tanitimi

Bu sefer ki Blog Tanıtımımıza özel biriyle devam ediyoruz.

Böcek Günlükleri blogunu inceleyip, eledikten sonra dedim ki; "İşte bu tam bir günlük :)"

Yazılara tek tek baktım ve bu içeriklerin sadece bir genç kızın özel günlüğünde olabilecek değer de yazılar olduğunda karar kıldım.

Hatta öyle ki, Blogdaki yazıların tamamını incelerseniz Dicle'nin nasıl bir erkek modelinden hoşlandığını bile anlayabilirsiniz. Yani ben anladım en azından :)

Bütün yazılarında benden bahsetmiş çünkü..

Şaka şaka, durduk yere kafamıza terlik falan yemeyelim şimdi.

Ama Ziyaretçiler gelsin, dolaşsın ve bol bol hit kazanayım gibi bir düşünceye sahip olmayan Blog Yazarları içerisinde yer alan bir arkadaşımız. Zaten böyle olması gerekmiyor mu ?

Dediğim gibi tam bir genç kız günlüğü havasında olduğu için Blogu okuması da ayrı hava ve tad veriyor insana..

Bu yönden tavsiye edebileceğim Bloglar arasında yer alıyor Böcek Günlükleri..

Buyrun sizde Buradan Bloga giriş yaparak Anlattıklarım da haksız olmadığıma kanaat getirin.

3 yorum:

  1. Gezmek lazım teşekkürler tabuhan. İnşallah bir gün ben de eksiklerimi tamamlayıp bu tanıtım kategorisinde yerimi alırım...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler =)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...