28 Eyl 2008

Galatasaray 4-1 Konyaspor Mac Ozeti (Genis Ozet)


Bu hafta hiç Süper Lig maçları hakkında yazı hazırlamadım. Daha doğrusu fırsat bulamadım :)

En azından Galatasaray'ın farklı galibiyeti hakkında birkaç Kelam yazayım dedim.

Maç öncesi yorumlara baktığımda, Milan Baros'un bir gol sözü var diye okumuştum. Hemen 82. dakika'da skora baktım 4-1 olmuş, gollerin sahibine baktım ikisi Milan Baros'tan..

Eh be dedim, Galatasaray sonunda turn ayı gözünden vuracak bir transfer yapmış :) Bir diğer güzel Transfer'de Harry Kewel olsak gerek. Bu iki transfer hiç durmadan makina gibi işliyor maşallah. Makina demişken aklıma Gol makinası geldi (Güiza).

Neyse konumuzu aşmayalım :)

Bu akşam ki Galatasaray'ın 4 golü de yabancı futbolcularından geldi. Aslında pek şaşırılcak bir durum değil, başka kim atabilir ki ?

Valla Fenerbahçe hariç diğer 3 büyük takım da fırtına gibi esiyorlar Süper Lig'de..

Keşke Fenerbahçe - Sivas maçını kaçırmasaydım da, birkaç kelime de onun hakkında yazabilseydim. Artık Dinamo Kiev maçından sonraki yazımda patlarım diye düşünüyorum. İnşallah Fenerbahçe Kadıköy'de galibiyet alır da, bende biraz sakin bir yazı hazırlarım. Yoksa kendimi tutamıcam :)

Galatasaray - Konyaspor Maçının Geniş anlatımlı özetine Buradan Ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Aslanlar sahada. Size şampiyonluk yakışır. :)

    YanıtlaSil
  2. Bi GALATASARAYlı olarak kutlarım gs yi BU sezon sampiyon belli butun gslılere slm byyyy

    YanıtlaSil
  3. Bence de bu sezon Galatasaray eğer bir sakatlık dönemi geçirmezse futbolcuları, zor tutulur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...