14 Eyl 2008

Football Manager Oynamak

Football Manager (Fm) oyununu bilmeyeneniz yoktur herhalde..

Ama ben gene de bayan okurlar için bir kez anlatayım oyunun amacını; Öncelikle şu örneği verim, Fatih Terim için Milli Takım neyse, Fm'de biz hayranları için de aynı duygudur.

Teknik Direktör olup herhangi bir takımı yönetiyorsunuz. Amaç bu :)

Peki bunun DüşünGeç Sözlüğü'nde ne işi var ?

Her sözlükte olması gereken bir efsanedir bu oyun :)

Converse Ayakkabı ile ilgili yazımdan sonra Football Manager benim için bir tutkudur (tabi eskidendi bunlar)

Fm Aşkı her erkek için vazgeçilmezdir. Onun yerini hiçbir şeyle dolduramazsın, öyle ki; Okul günlerinde sırf onun (Fm) birlikte olabilmek ve vakit geçirebilmek için hasta numarası yaparsın. Yada okulu asıp (Hemde ilk dersten :) eve koşarsın.

Pardon eve gitmeden önce bakkala kesinlikle uğrarsın. Çünkü Fm oynayanlar iyi bilir, bu meret tek başına gitmiyor. İlla ki yanında 2.5 Litrelik kola ve Minimum 2 Metro çikolata..

Tabi bunlara güvenmeyip tedarik olarak 2 paket çekirdek, 2 paket Cips ve kımıl kımıl Jelibonlar da alındığı görülmüştür bazı esnaf amcalarımız tarafından :)

Bunları niye anlatıyorum ? Vallahi bende bilmiyorum, son 6-7 Aydır hiç oynamıyorum Fm..

Ve bu aralar Football Manager 2009 çıkacak dedikoduları çokca dolaştığı için sitelerde, belki de bu yüzden dolayı Fm Aşkım depreşmiş olabilir.

Ben 19 Yaşındayım ve bunları gururla söylüyorum. Bu size doğal gelebilir, ama ben +30 yaşlarında koca koca adamların Benden daha körü körüne sevdalanan Fm oyuncuları gördüm.

Hazır Fm anılarımı sizlerle paylaşmışken affınıza sığınarak bir anımı daha sizlerin huzuruna sunmak isterim :)

Olay şöyle gelişiyor; Bizim evde her ne hikmetse gece kimse olmuyor. Yani bana sabahtan böyle bir haber veriyor ev sakinleri..

Bende tabi hemen Kanka diye hitap ettiğimiz can arkadaşımızı (Oda bir Fm Hayranı) gece bizde kalması için ikna ettim. Merak etmeyin amacımız çapkınlık falan değil :)

Okuldan (Lise 2) çıktıktan sonra direkt bizim evin yolunu tuttuk. Tabiki bakkalımızdan 2.5 Litre kolamız ve çerezimizle birlikte..

Allah sizi inandırsın, o gece bir Gramaj uyku uyumadan Saat sabahın 10.00'a kadar Fm oynadığımı bilirim. Tabiki geceleri yapılan çay takviyeleri ile...

Birde Cin, hayalet vs. korkuları da sardıkça daha da seksileşiyordu Fm oynamak :)

Neyse Sabah saat 10.00 gibi bilgisayarı kapattık ve birbirimizin yüzüne baktık. Ve şöyle bir diyalog geçti aramızda:

Kankam: Okul var oğlum 12.30'da ?
Ben: Valla lan.!
Kankam: Oğlum bu kafayla derse de girilmez ki..
Ben: Salla yahu gitmeyelim, Biraz uyur sonra gene Fm oynarız ? (Hay Ağzıma :)
Kankam: O sorun değil de ben gözlerimin önünde uçuşan futbolcu ikonları görüyorum ?
Ben: He Lan, bende sana onu dicektim. Demek sende de oluyormuş içim rahatladı.!

---Ufak bir Dumur olma hadisesinden sonra diyaloga devam ettik---

Kankam: Napıyoruz şimdi söyle bakalım ?
Ben: Ya oğlum bu devamsızlık hakkımızı kullanıyoruz ama ben hiç saymadım. Kaç gün oldu acep ?
Kankam: Valla ya
benim 18.5 gün ya da 19.5 gündür.
Ben: O buçuk gün nasıl oluyor lan ?
Kankam: Ne bilim ya, geç kaldım diye yarım gün yazdılar zamanında...
Ben: Hönk !?

Gerisini pek hatırlamıyorum. Oyüzden sağlıklı cevaplar veremicem. Son olarak;

Fm Aşkı Budur.! :)

4 yorum:

  1. futbol manager için dünyadan vazgeçilir daha ki oyunu yaratanlar bıkana kadar :)

    YanıtlaSil
  2. İşte Fm aşkı budur. Bende halaoğludan sardım bu merakı Serisi var bende xD Fm 2006 , Fm 2007 , son olarakta Fm 2008 xD . Bilgisayar oyunlarımın vazgeçilmezidir. Hatta bir kaç kişi arkadaşça toplanır. Normal maç izlermiş gibi bağırır , küfür ederiz. Annem köyde babam çalışıyor. Ben Gece birde kalkıp pc başına kapanıp bir sonraki gece sızdığımı hatırlıyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. bilgiler için teşekkürler. şu siteye göz atmanızda fayda var; http://www.fmgraphics.net

    YanıtlaSil
  4. Football Manager bambaşka birşey oyun demiyorum hakaret etmiş olurum bir FM cinin en iyi dostudur en mutlu anındada en üzüntülü anındada FM sine sarılır bütün derdini tasasını kapatana kadar unutur :) Hele bide bulduğunuz oyuncuların tv da transfer haberlerini duymuyormusunuz işte keyif budur benimde çok makalem var bunla ilgili ama sabah 10 a kadar hiç oynamadım ama rrahat 10-12 oynamışımdır bende :D diyaloğunuzu çok beğendim sitemde paylaşacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...