14 Eyl 2008

İbrahim Tatlıses'ten Yılmaz Morgül'e Tokat

Demin bir haber okudum, gül gül ölüyordum yahu :)

Bu olay Yılmaz Morgül'ün ağzından dökülüyor:


Olay Florida'da geçiyor... Yılmaz Morgül, İbrahim Tatlıses ve Tatlıses'in oğlu İdo, Florida'da bir eğlence merkezinde korku tüneline giriyor. Korku tüneline giren üçlü başta çok eğlenirken bir anda Yılmaz Morgül'ün yüzüne inen tokatla bu eğlence kısa süreli bir şoka dönüşüyor.

Morgül'e tokat atan ünlü İbrahim Tatlıses. Yılmaz Morgül başına gelen olayı şöyle anlattı: "İbrahim Tatlıses, İdo ve ben Florida'da korku tünelindeydik. İçerisi çok karanlıktı. İlerlerken bir anda İbrahim Tatlıses bana okkalı bir tokat attı. Yüzüme bir patlattı şoka girdim. Hani çizgi filmlerde olur, kahramanın kafasında yıldızlar çakar ya öyle. Tatlıses bana şunu söyledi: "Benim kalp hastası olduğumu bile bile neden böyle bir yere getirdin beni!"

Tatlıses'i çok sevdiğini dile getiren Morgül: "O bizim babamız döver de sever de" dedi.


Şu hani Çizgi filmlerde kahramanın kafasında yıldızlar çakar ya, bölümü beni bitirdi zaten. Ne rezilsiniz ya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...