21 Eki 2008

Bana Beni Anlatan Bir Oktay Gerek

Uzun bir zamandır (yaklaşık 1hafta) yazmıyordum. Bugün arkadaşlarla bir erkek muhabbetine daldık biraz.. Beden dersimiz boştu üstümüzde rahat rahat eşofmanlar vardı. Hatta pijama ile gelenlerde vardı tabi işi abartırsak ..

Muhabette yok onun manitası , yok hayat , yok maçlar felan derken konuyu bana getiren muhteşem 3'lü acayip acayip sorular sordu. Liseye bu sene geçmeme rağmen hepsini tanıyordum .. Bende konu bana gelince konuşmamak için gelin kantine birşeyler zıkkımlanalım dedim. Kantinde masada otururken yine aynı muhabbet. Arkadaşlarımdan biri yakışıklı adamsın , sakal bıyık tıraşıda oluyorsun tamam anlıyoruz ama saç dikmessin. Bu ne lan değiş biraz ; manita felan yap.. (Tabi muhabbet daha makaraydı ama bunu makara yapan küfürler , argo espiriler felandı.)

Ben aslında saçlarımı dikerim ama düğün vs. gibi günlerde. Beni beğenen böyle beğensin . Ben melankolik , Kemalist , herşeyi içine atan birisiyim .. Ben 8. sınıfı bitirdikten sonra çok değiştim ..

En çok geçen sözde göbeğini erit (maaşallah biraz kiloluyumdur xD). Ama ne yapalım kilo olayı ırsi :) . Kemalist olmam felan arkadaşlarımı şaşırtmıştı.

Okulda olunması gereken bir düzen var. Dışarda olunması gereken bir düzen var. Benim anlamadığım dışarda beni görüyorlar ve hala bunları soruyorlar ne ilginç .. Dışarda serseri bir tipim , okulda hafif serseri bir tipim vardır.

Benim tek sorunum ben kendimi anlatamıyorum. Hiç bir şeyden kolay kolay asla etkilenmem ve agresif biriyim . İşte bana beni anlatan bir oktay gerek .. Kimi zaman DELİKANLI kimi zaman SERSERİ ....

Birde son olarak manita meselesine gelince her kızla gelip çıkarsak ne olur ? Dünya'nın tüm kaşarları ile ben mi uğraşmak zorundayım. Aşk dediğin içten olur :)

1 yorum:

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...