30 Eki 2008

Blograzzi Günün Blogu Saçmalıgı

Blograzzi; Blog yazarlarının sosyalleşmesi için kurulmuş bir platformdur. Yani ilk kurulduğunda öyleydi..

Şimdilerde Blograzzi Yönetimi'nin baya bir boşladığı platform olma özelliğine sahip. Bunun nedenini haksız rekabet ve gereksiz yere verilen primler olarak sayabiliriz. Örneğin; kullanıcıların birbirlerine rüşvet tarzında puan vermeleri.!

Yani özel mesaj ile; "Merhaba, birbirimize karşılıklı +5 puan vermeye ne dersin ?"

Bunun cevabı çok basit; "Allah belanı versin."

Anlıyacağınız kimse kimseye keyfinden puan verip favorilerine eklemiyor kolay kolay. İlla ki karşılık bekliyorlar. Hani blograzzi'deki sayfanıza gelip mesaj atanlar diyorlar ki, "Güzel Blog başarılar, Bize de bekleriz."

Ne alakası var arkadaşım ? Sen Blogumu güzel olduğu için mi yoksa kendine hit sağlamak için mi yorumluyorsun ?

Neyse bunu da geçelim, Günün Blogu ne peki ? Kaç kez şahit olmuşumdur ki, Blograzzi'ye 1-2 gün önce eklenen bir Blogun "Günün Blogu" seçildiğine..

Bu duruma isyan ediyorum, çünkü Blograzzi Yönetimindekiler Günün Blogu olarak kaliteli içerikleri sıraya aldıklarını ve zamanı geldiğinde onların yayına sokulduğunu söylemişlerdi. Madem böyleyse durum, ne diye dünkü blog Günün Blogu seçiliyor. Ne zaman sıraya konuldu da, sırası geldi ? Hatta Günün Blogu olmayı haketmeyen içerikli bloglar bile seçilebiliyor.



Son bir not olarak, En iyi 20 Blog sıralamasındaki ilk 4 sırayı alanların Blog değil bir Website olduklarını savunuyorum. Hâl böyle olunca diğer Blogların hakları yenmiş oluyor.

Gerçi benim esas değinmek istediğim nokta Günün Blogu idi. Hatta Blograzzi Yönetimine İletişim bölümünden gerekli açıklamayı yapıp mesajımı postaladım. Unutmasınlar ki şuan için kullanılan bu sistem de rakipsiz ve tek oldukları için ayakta durabiliyorlar. Aynı platformu başarı ile kurabilen biri çıkarsa, birçok blogcunun oradan ayrılacağına eminim...

7 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum söylediklerine. İiyice raydan çıktı. Mesajını dikkate alıcaklarını sanmıyorum ama bir çok kişi bunu söylüyor fakat sonuç yine aynı...

    YanıtlaSil
  2. @grafik

    Ya diğer saydıklarımı es geçiyorum. Ama şu Günün Blogu konusunda birşeyler yapsınlar en azından. Neden 2 gün önce sisteme dahil olmuş bir Blog "Günün Blogu" seçiliyor ?

    Yoksa ücret karşılığı oluyorda ben mi hata yapıyorum bu anlattıklarımda..

    YanıtlaSil
  3. bende bu haklı isyanına destek veriyorm sonuna kadar. benm blogm niyr seçilmiyoo!!

    YanıtlaSil
  4. dediklerinde haklısın.ama günün blogunun tombala gibi el atıp seçtiklerine inanıyorum.kime denk geldiyse.zaten bu yüzden orda çok nadiren kaliteli blog bulursun.dediği +5 verdim favorilerime ekledim kısmı blograzzi puanına hiçbir etki yapmıyor.yeni kullanıcılar puanım artsın diye böyle rezil yollara düşmeleri yanlış.
    ta 3 ay önce benzer bir mesaj göndermiştim ama zannediyorum ki Arda Kutsal ve ekibi Blograzzi'ye ayıracak vakti yok.Sistemi kurduk zaten otomatik işliyor deyip çekip gitmişler.bir hack maceralarının olması da bunu destekliyor.bir rakip yok rekabet de yok.olan ordaki blogculara oluyor.

    YanıtlaSil
  5. @bloggErdal
    Dün yolladığım iletişim mailine 3-4 saat sonra geri dönüş yapıldı. Aynen Aktarıyorum:

    "Merhaba,

    Öncelikle belirtmek isterim ki günün blogu seçimleri Blograzzi'ye kayıt tarihi etrafında belirlenmemektedir, Doğal olarak Blograzzi'ye yeni eklenmiş bloglar da günün blogu seçilebilmektedir.
    Blograzzi'den ayrılan blogculara için ise; kayıt yaptırmanın ve ayrılmanın serbest olduğu bir topluluk sitesi Blograzzi. Bugün itibariyle 6289 adet sahiplenilmiş blog ve 13000 üzeri kullanıcıya sahip. Tüm kullanıcıların isteklerini ve beğenilerini karşılamamız, çok sesli bir sistemde ne yazık ki mümkün değil. Bunun sonucunda hizmetten ve sistemden memnun olmayanlar, beklentilerinin yerine getirilmediğini düşünen kullanıcılar, üyeliklerine son verebilirler.

    Bugün içerisinde tarafımıza attığınız mail konusuna değinmek gerekirse de blog sayfasına yapılan yorumları okumanız sanırım sorunuzun cevabını verecektir. Blogun içeriği ve insanlara hatırlattıkları ile ilgili son derece güzel ve içeriğe dayalı yorumlar yapılmış. Bu da seçimimizin başarılı olduğunun göstergesidir. Unutmayınız ki içeriği çok geniş olan bir çok spam blog da bulunmaktadır. Günün blogu seçimlerimiz de editörler tarafından bu kriterler etrafında belirlenmektedir. Sadece oyundan ibaret diye nitelendirdiğiniz blog, Amiga/Amiga Oyunları 1990' ların en popüler eğlencesidir ve eminim ki sizin dışındızda bir çok kişi için de çocuklukları ya da ilk gençliklerinin en unutulmaz objesidir.


    Blograzzi"

    İşte yapılan açıklama bu. Takdir sizin artık arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  6. günün blogunu seçme tarzları tamamen saçmalık.hergün girip bakıyorum blograzziye saçma sapan gereksiz siteleri seçiyolar.benimkini seçsinler diye bir düşüncem yok şu sıralar ama yinede çok güzel siteler var onları görmemezlikten geliyorlar.ayrıca Son bir not olarak, En iyi 20 Blog sıralamasındaki ilk 4 sırayı alanların Blog değil bir Website olduklarını savunuyorum. Hâl böyle olunca diğer Blogların hakları yenmiş oluyor. arkadaş güzel bir noktaya parmak basmış.benim magazine temasıyla yapılmış olan bir wordpress sayfam var en az 10 kere mail attım ancak cevap attılar.diyorlar o site portal diyorlar.ama 2 gün öncede portal bir siteyi günün blogu seçtiler.BUNLAR TAMAMEN SAÇMALIK.BU TÜR BİR İŞTE SADECE ONLARIN OLMASINDAN DOLAYI NASIL OLSA TEK BİZ VARIZ HERKES BİZİM SİTEMİZE GELİR GİBİNDEN DÜŞÜNÜYORLAR AMA ÇOK YANILIYORLAR.BÖYLE GİDERSE ÇOK ÜYE KAYBEDERLER.

    YanıtlaSil
  7. @bahadır

    Düşüncelerime katıldığın için teşekkür ederim. Fakat çok üye kaybederler fikrine birşey ekliyim hemen: Blograzzi Yönetiminin bana yolladığı mail de şu bölüm dikkatini çekecek sanırım.

    "hizmetten ve sistemden memnun olmayanlar, beklentilerinin yerine getirilmediğini düşünen kullanıcılar, üyeliklerine son verebilirler."

    Yani Üye kaybedip kazanmaları pek umurlarında değil. İşin özü başka bence..

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...