17 Eki 2008

Converse Ayakkabı istiyorum


Şuan için Siyah ve Beyaz tek renk olmak üzere 2 adet Converse ayakkabım var. Gayet iyi idare ediyorum fakat bu aralar gözüme kestirdiğim bir iki Converse var :)

Bunlar bende ki tek renk Converse'lerin aksine gayet şık ve desenli olan modeller.! Okadar havalı duruyor ki, giymeyip kolunun altında gezdirsem gene aynı güzellikte :)

Ya da bende ki tek renkler'den sıkıldığım için bu modeller çok hoş geldi gözüme. Orasını tam kestiremiyorum artık. Ama muhakkak almam gerekiyor onları, Benim olmalı onlar; "Benim, Benim.!"

Herhangi bir Converse satışı yapan mağaza gördüğümde, canavar gibi fitrinlere saldırıyorum :) Bir tanesine değil, tümüne sahip olmak istiyorum. Açgözlülük mü yoksa bencillik mi bilmiyorum ama kendime engel olamıyorum bu konuda..

Bu arada internette sörf yaparken rastladığım bu resim benim durumumu çok iyi anlatıyor diye düşündüm. Hemen bir yazı hazırladım :)

Bu kadar psikopatım işte.

3 yorum:

  1. Ben converse dükkanından almak yerine çakma converse alıyorum :D Daha cazip geliyor fiyatı :)

    YanıtlaSil
  2. yok ya çakma almaktansa üztüne 50 ytl verip gerçek alırım daha havalı gercek birisi sorduğunda cakma dense irenç olur gercek deyince havalı oluyor ben istanbul özel koza kolejinde okuyorum adım inci cakma yerıne gercek alın daha ii olur ben hçç kalıtesiz giyinmem cunku:)zengin çocuğunun hali bi baska

    YanıtlaSil
  3. çakma forever :D 40 ytlye varken neden 140 vereyim üstelik hiçbi farkı yok

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...