21 Eki 2008

Internete Önyargı

Başlıkta yazdığı gibi herşey çok açık..
Bizim toplumumuzda nerdeyse her kesimde bir ön yargı olayına tanık olmuştursunuz...
İnternet toplumumuzda genç kesim tarafından daha yaygın kullanılmaktadır..
İnternet üzerinden fatura,alışveriş,tezler,raporlar vb bir çok işimizi yapıyoruz..
Onuda geçtim artık Türkiyede veya diyer ülkelerde işe girebilmek için en azından Office yazılımlarını kullanabilmen gerekiyor...
Bukadar önemli bir buluşu toplumumuz çok gereksiz birşeymiş gibi karşılıyor...
Örneğin dedem..Zayıfmışımda gözlerim bozuluyormuşta (: vb bir ton laf işittim kendisinden..Tek suçlu Bilgisayarım..
Tabiki öyle deyil..Tamam zaman geçiriyorum ama onun yaptığı birşey yok.. Uzun saatler onu yoran benim aslında (:
Birine anlatsam diyeri anlamıyor..İnternete ön yargı sanırım üst nesil bitene kadar sürecek (:

3 yorum:

  1. Bu durum büyüklerimiz için geçerli sanırım. Yani dedelerimiz ve ninelerimiz için. Bende bazen aynı şikayete maruz kalıyorum :) Özellikle sanki yüksek miktarda Radyasyon taşıyormuşum muamelesi yapılması ağrıma gitmiyor değil hani :)

    YanıtlaSil
  2. bu konudan ben de çok muzdaribim. Özellikle internet bankacılığı yapan herkes dolandırılacak gibi bir kanı var milletimizde.... Bu konu hakkında ben de bir yazı yazmıştım

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...