20 Eki 2008

Muhacir Olmak

Tabuhan sağolsun DüşünGeç'i hiç unutturmaz bana. Bu aralar çok meşgulüm, dersler falan bu nedenle neredeyse hiç bir blogda adam gibi birşeyler yazamıyorum. DüşünGeç 'te birşeyler yazmak zaten aklımdaydı. Ama birşey arıyordum ve sağolsun bir arkadaşımın mailiyle buldum konumu. Konumuz: Bulgaristan Göçmeni Olmak. Bir slayt hazırlamış ki Selen Avcı ablam, Bulgaristan göçmenlerinin en temel tüm özelliklerinin hepsini anlatmış. Çok beğendim ben bu slaytı ya. Helal diyorum. Biraz da tasarım ve powerpoint bilgisi olsaydı. Amann, onuda ben yapayım dimi? Sizler için eksikleri, yanlışlıkları düzelttim. Sizede sadece indirip, okumak kalıyor. Biz Bulgaristan göçmenlerini tanımak istiyorsanız, bu kadar kısa ve iyi bir kaynak bulmanız imkansız. Ben ilk aklıma gelenleri sayayım size:
-Bulgar göçmeni denmek, en sinir olduğumuz şeydir.
-Akraba evliliği asla olmaz, ama yine de olabildiğince göçmenlere kız verip, alırız.
-Fazla söze gerek yok aslında. Atatürk tek cümleyle herşeyi anlatmış;
"Muhacirler kaybedilmiş toprakların aziz hatıralarıdır."

Slaytı indirmek için TIKLAYIN.

Slayt adresi:
http://rapidshare.com/files/155492364/_Goe_MEN_OL...ppt_.html
Böyle güzel bir slayt hazırladığı için Selen AVCI 'ya tebrik ve teşekkürlerimi sunuyorum. Artık nerelisin, kimsin diyen olunca sadece bu slaytı göstermem yeterli olacaktır. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...