18 Eki 2008

Kocaelispor 2 - 3 Fenerbahçe Genis özeti


Çıkartın bayrakları, Fenerbahçe geliyor.! Lay Lay Lay Lay Lay Lay Layyyy Feeeenerbahçeeee :)

Bu tabi işin esprisi :) Semih olmasa ne yapacak bu Fener bilemiyorum doğrusu. Sevinsek mi üzülsek mi tam kestiremiyorum :)

Hadi bu maçı geçelim. Hatta hiç yorum yapmıyalım. Peki önümüzdeki Arsenal maçında ne olacak :) Semih gene son saniye golü atar mı sizce ?

Atar atmasına da, 5-0 yenik iken son saniyede şeref golümüz olur :) Tahminimce Beşiktaşın 8-0'lık Liverpool hezimeti gibi birşey çıkacak ortaya..

Ya da ben fazla abartıyorum. Güvenim kalmadığı içindir. Bu futbol ile insanda güven mi kalır Allah aşkına..

Umarım 2-3'lük galibiyet için mutlu oldum demez Sayın Aragones :) Çünkü çingene son saniyede aldık maçı.. Ayıp.!

Alex ve Semih olmasa gol de atamazdık Allah bilir :)

Çok güldüm ya yeter bu kadar, Maçın Geniş Anlatımlı Özetine Buradan Ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...