31 Eki 2008

Mustafa Filminin Fragman Videosu

Efendim, dün yani 29 Ekim'de vizyona giren Mustafa filmini ilk gün 150 Bin kişi izlemiş. Zaten filmin Cumhuriyet Bayramı'nda vizyona girmesi ayrı bir güzellik katmış diye düşünüyorum.

Can Dündar'ın yazıp yönettiği bu başyapıtta, Mustafa Kemal'e ait olan ama daha önce hiç görmediğimiz fotoğrafları ile süslenmiş olduğu söyleniyor. Özellikle biz yeni nesil gençler için izlenmesi gereken en önemli filmlerin başında geliyor. Atatürk'ün hayatını ve yaşamını daha iyi anlamamız için iyi hazırlanmış bir kaynak oluşturulmuş bu filmde..

Daha izleme fırsatı bulamadım ama Fragman'ından anladığım kadarıyla baya bir duygu yüklü ve ne zorluklarla bugüne gelindiğini anlatıyor.

Filmine gitmek izlemek gerekli tabiki, onun için bu fragmanı izleyip film hakkında fikir edinmenizi tavsiye ediyorum:

4 yorum:

  1. Çok pardon ama filmi izlemeden başyapıt olduğunu nereden çıkardınız? Ki filmi beğenmeyen birçok insan varken...

    YanıtlaSil
  2. @Burak Yıldırım

    Film hakkında Türkiye'deki ve Yabancı kaynaklardaki birçok Resim, Belge ve görüntülerden faydalanıldığından bahsediliyor. Atatürk'ün kendini özetlediği yazılarda betimleniş. Hâl böyle olunca sence Türkiye'de yapılmış olan bir Mustafa Kemal filmi başlığı altında şuana kadar ki en iyi film olması gerekmiyor mu ?

    YanıtlaSil
  3. Önemli olan kaynaklar değil burada. Ben filmin başyapıt olarak bahsedilmesi ile ilgili yorum yaptım. Filmin kalitesi sadece belge, döküman yada hikaye değil bunların yanında iyi bir yönetim, senaryo ve oyunculuk gerektirir diye düşünüyorum. (Maksadım gereksiz bir tartışma yapmak değil yanlış anlaşılmasın.)

    YanıtlaSil
  4. Tabiki buda sizin düşünceniz olduğu için saygı duyuyorum. Ayrıca tartışma ortamı da yaratmıyoruz, güzelce fikir alışverişi yapıyoruz. Şuan bana göre bu film çok iyi hazırlanmış gibi geldi. Bunu hakkında yapılan yorumlar sayesinde söyleyebiliyorum. İzledikten sonra daha net olacaktır fikirlerim :)

    Teşekkürler yinede..

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...