18 Eki 2008

Tanrıya Dava!!!


Amerikada bir isyankar kişilik tanrıya dava açmak istemiş.Halkı tehdit ettiği,dehşet getirdiği yangın ve ölümlere sebep olduğu gerekçesiyle dava açma girişiminde bulunmuş.Fakat dilekçesi kabul edilmemiş.Neden mi?
Muhattabının evrakları tebliğ edilecek bir adresi olmazsa dava açılamazmış.

Ben bu haberi duyduğumda gülmekten kırıldım.Asıl komedi ise bir kamu kuruluşundan emekli olan babamın yorumuydu."İlanen tebliğ etsinler" :)

(Babam  maliyeci, bizim kanunlarımıza göre bazı durumlarda evrakı tebliğ edemiyorsan as kurumun panosuna bir ay.İlanen tebliğ olundu de bitsin gitsin.)

Ben talebi neymiş diye merak ettim.Habere göre bunun önlenmesini istemiş sayın davalı.Önlenme nasıl olabilir? Bir insan çok konuşursa ağzına biber sürersin, konuşamaz.Halkı davranışlarıyla galeyana getirirse hapse atarsın, yapamaz.Tanrıya hangisini yapacak acaba :)

Ve davacı  adamın son sözleri:
" Davayı herkesin herkesi, hatta Tanrıyı bile dava edebileceğini göstermek için açtım. "

Türkiye'de olsaydı bu olay nasıl olurdu acaba? Benim aklıma hemen gazete manşetleri geliyor.

-Tanrıya iftira...
-Bu kadarı da pes yani...
-Çamur at izi kalsın politikasının geldiği son nokta...

Ah be adam sen bizi güldürdün.O şikayetçi olduğun Allah'ta seni güldürsün :)

Haberin ayrıntısı okumak için tıklayın...


1 yorum:

  1. Türkiye'yi boşver sen. Arabistan'da olsa (Ki imkansız, cesaret edemez kimse) anında kelle giderdi. Mâlum şeriat kanunları :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...