18 Eki 2008

Video Gönder Google Adsense ile Para Kazan

Gufto.com'un başlattığı bu yeni oluşumla birlikte size ait bir sayfada paylaştığınız çeşitli görseller ile para kazanma şansınız var.

Gufto.com, üyelerinin eklediği sayfalarda kendi Google AdSense reklamlarını yayınlamaya izin veriyor. Kendi AdSense hesabınızı sisteme tanıtarak eklediğiniz bütün içeriklerin bulunduğu sayfalarda sadece sizin AdSense reklamlarınız görünüyor ve Google AdSense güvencesiyle para kazanbiliyorsunuz. Profil sayfanız dahil; video, resim, galeri, oyun ve kanal sayfalarınız ne kadar çok ziyaret edilirse o kadar çok kazanıyorsunuz.

Google Adsense'den gelir elde edenler için çok büyük bir fırsat ama benim gibi Adsense başvuru süreci hala tamamlanmayan kişiler için tam bir fiyasko :)

Gufto'nun yaptığı bu yenilik gerçekten çok güzel bir gelir kaynağı olacaktır. Ama Gufto içinde mükemmel bir reklam olacağı ve bu sayede kısa sürede popüler olacağı kesin gözüküyor kanımca :)

Valla ne yalan söyliyeyim, her iki taraf açısından da gelir elde edilebilecek bir yöntem. Ama merak ettiğim Adsense'den banlanma riski artabilir mi bu yöntem ile ?

Orasını bilemiyorum, bu yüzden tavsiye edip etmemek bana düşmez. Ben sadece bilgi vermekle mükellefim :)

İyi Gelirler.

2 yorum:

  1. benim adsense onaylanmış :D

    YanıtlaSil
  2. @İlyasbat

    Benimde dün cevap geldi Mail ile :) Ama hesap bilgileri yanlışdiye onaylanmamış. Bİr türlü doğru bilgi giremedim :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...