28 Kas 2008

Aramızda Casus Var

Çoğu hafta yaptığım gibi bu bugün de haftasonuna hazırlık olsun diye vizyondakilere göz attım.Sabah tv kanallarında gördüğüm kadarıyla bu hafta gösterime girecek öyle ahım şahım bi film yoktu.İki dram ,bir animasyon, bir de komedi dram .İçlerinden sadece biri dikkat çekiyordu.Biraz araştırayım bakalım izleyenler ne demiş dedim demez olaydım.Hayallerim yıkıldı. :)

Filmin Adı:Aramızda Casus Var
Filmin oyuncuları:George Clooney,Brad Pitt, Tilda Swinton, John Malkovich, Frances McDormand, J.K. Simmons, Richard Jenkins,Lenny Venito, Logan Kulick,Kevin Sussman.
Konusunu kısaca şöyle özetlemişler:Alkolik olduğu gerekçesiyle CIA’deki işinden kovulan emekli ajan Ozzie Cox, intikam almak için bildiği gizli bilgileri bir cd.ye kaydeder. Cox’un boşanmanın eşiğinde olduğu eşi Katie, cd.yi çalar ve gittiği spor salonunda unutur. Salonda çalıştırıcı olan Chad ve aynı yerde yönetici olarak çalışan Linda, Chad’in tesadüfen bulduğu cd ile Cox’a şantaj yapmaya başlarlar. İşin içine bir de Katie’nin birlikte olduğu federal ajan Harry girince olaylar daha karmaşık bir hâl alır.

Oyuncu kadrosuna bakınca insanın vaayyy diyesi geliyor.Ama geldiği gibi de gidiyor.
10-15 tane yorum okudum.Bir Allahın kuluda beğenmez mi? (beğenmemişler inanın).Bu kadar güzel bir kadroyla ancak bu kadar kötü bir film yapılabilir diyorlar.Daha güzeli "yok devenin nalı,kesinlikle yorumlar abartılıdır" diyip filmi izlemeye gidenler "film hakkında az bile söylenmiş" diyor.

Artık ister izleyin ister izlemeyin.Ama benden size tavsiye güzel bi haftasonu geçirmek için elinizden geleni ardınıza koymayın...

5 yorum:

  1. Kadro yeterli bence film için :) Konusu ne olursa olsun. Ama şöyle birşey var Seyyah'cım; Böyle dünya çapındaki dev isimleri bir araya getiren bir filmi izlemeden önce beklentiler herzamankinden çok daha büyük oluyor. Bu sebeple film iyi denecek bile olsa insana kötü gelebiliyor.

    Yani bu yönden de bakmanızı tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Valla Tabuhan'cım ben mümkün olduğu kadar yorumsuzca izleyenlerin fikirlerini yazdım.Kısmet olurda izlersen sende bize fikrini yazarsın.Eleştriler doğru mu, yanlış mı, acımasız mı bi de o zaman bakarız ;)

    YanıtlaSil
  3. Rss'de görünce bende sitede lamer biri var sandım xD

    YanıtlaSil
  4. Başlığı görünce benimde ilk o aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
  5. Siz beni güldürdünüz Allahta sizi güldürsün.Benim aklımın ucundan bile geçmedi. :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...