9 Kas 2008

Mim - Blogumun En Çok Neresini Seviyorum ?

Uzun zamandır kimseden Mim almamıştım. Ya da modası falan geçti sanıyordum :) Ama neyse ki imdadımıza Emre Zeytin Şuradaki Mim'iyle yetişti.

Mim konumuz başlıktan da anlaşılacağı gibi "Blogumun en çok sevdiğim yeri"

Aslında sevilmicek yeri yok ama ben yinede bir tanesini söyliyim :Pp Tabiki Logomuz.!



Blogumuzu ne zaman ziyaret etsem ilk baktığım yer Logosu oluyor :) Bu belki de karşılıksız bir aşk bilemiyorum. Ama inkar edilemiyecek bir güzelliği var :)

Neyse bu Mim'i pasladığım Blog: Serzeniş Meraklısı

4 yorum:

  1. Evet tabuhan logon gerçekten süper güzel bir yazı stili keske bende bulabilsem butür birşeyler.Elimdekilerin en iyisiyle azohba nın temasını yeniledim işte bende gördünmü bilmiyorum kanki.Ama logon çok güzel :).İzlediğim bloglarada ekledim seni her gün düzenli bir şekilde haber eklesende eklemesende ziyaretcinim

    YanıtlaSil
  2. Artheima temasına geçmişsin hayırlı olsun. Ama Header Banner'ın biraz kötü olmuş gibi. Onu düzeltmelisin ilk önce ;)

    YanıtlaSil
  3. mim alınmıştır efem, teşekkürler :D
    senin blogunun sadeliğide çok hoş temanın yanısıra. insan okumak için parende atmıyo :))

    YanıtlaSil
  4. @serzeniş meraklısı
    Bende tam onu diyecektim.Bloga ilk girdiğimde.Teması genel düzeni beni çok etkilemişti.Hala da çok beğenirim...

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...