23 Kas 2008

Yemekteyiz Yarışma Programı

Show Tv'de Haftanın 5 günü 5 yarışmacı arasında yapılan yarışma sonucunda 10 bin Ytl'lik ödül ile büyük beğeni toplayan bir programdan bahsedelim.

Aslında tanıtımları ilk çıktığında, diğer ülkelerde yapılmış ve izlenme rekorları kırıldığına dair haber verilmişti. Ozamanlar dedim; Yahu diğer ülkelerde reyting rekoru kıran bizim ülkemizde inişe geçer. Fakat 2-3 haftadır abonesi olduğum için bu dediklerimi çok güzel yutmuş oluyorum sanırım :)

Para ödülünü kazanmak için güzel yemeklere bile laf edip eksi puan vermeye çalışıyorlar ya, işte ozaman bitiyorum valla :) Okadar yapmacık insanlar var ki, izleyince insan hayretler içerisinde kalıyor. Zaten katılanların Birçoğu da, zengin - sosyete takımından insanlar..

Hâl böyle olunca da, ister istemez daha kibar, daha titiz, daha kibirli, daha kendini bilmiş olabiliyorlar.

Diyeceğim o ki; yeni yeni aramıza katılan bu yarışma ile başta ben dahil birçok izleyiciyi ekrana bağlamayı başardı. Çünkü ben Televizyona karşı olan ve hiç izlemeyen biriyim. Ama beni bile etkilemeyi başardılar :)

Tebrikler Show Tv..

15 yorum:

  1. Programı bende hergün izliyorum hatta bölümü kaçırırsam gece tekrarını izliyorum.Bi yemek programı eni nasıl böyle tiryaki yaptı bilmiyorum ama hakkaten yapımcılarını tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. bende büyük bir zevkle izliyorum fakat program tamamen kurgu..
    dün bloglarda gezinirken tamamen emin oldum.. yanlış hatırlamıyorsam "oyuncubul" diye bir siteye kayıtlı burada yarıaşanlar.. oyuncular yani .. çoğu karakterde gerçek kesit ve türevleri gibi dizilerde oynamış..
    keyifli ama keşke kurgu olmasaydı.

    YanıtlaSil
  3. @Üfürükten Prenses

    Dediğiniz doğru olabilir aslında, şöyle ki; İlk 2 haftaki 10 yarışmacı gayet düzgün ve içimizden insanlardı. Fakat son bölümlerde herşeye kulp takan ve birbirlerini fişekleyen bir görüntü çiziyorlar. Buda biraz tiyatrovari bir gösteriş yarışmasına dönüşüyor hiç şüphesiz.

    İnşallah çizgilerinden daha fazla kaymazlar.

    YanıtlaSil
  4. Valla hiç sevmiyorum bu tarz programları...

    YanıtlaSil
  5. ben almanyadanim alman kanalindaki perfekte dinner programini hic kacirmiyorum. türkiyedeki programada bakiyorum ama her izledigimde ne insanlar var diye düsünüyorum. para icin eksik puanlar veriyorlar. arkadan cok dedikodu yapiyorlar. almanlarda öyle degil. demekki türkler öyle, para icin herseyi yapiyorlar. isin ucunda 10.000 Ytl var ya...

    YanıtlaSil
  6. Dostum biraz haddini aşmışsın.O Programdan para almak için binbir türlü şekle girmekle para için ülkesini terkedip dış ülkede hizmet görmekte aynı şeydir.O güzel ailene bunları söyle neden ordalar ve sana neden Türk ırkını iyi anlatamamışlar sorgula bunları.["demekki türkler öyle, para icin herseyi yapiyorlar. isin ucunda 10.000 Ytl var ya.."]Bu sözler ancak vatan haini veya akli dengesi yerinde olmayan birinden cıkar.

    YanıtlaSil
  7. Yurt dışından ithal edilmiş, art niyetli, kötü amaçlı, Türk örf adetlerini ve ahlakını bozmaya yönelik misyoner faaliyetinden başka bir şey değil. "BBG" programı benzeri... Bir ulusu yıkmak için kültürünü ve dilini yok etmek en ucuz soğuk savaş modelidir. ETİ devletinin tarihten silinme sebebinin savaş değil, dilinin ve kültürünün yok edilmesi olduğunu Sümerolog Muazzez İlmiye Çığ söylemişti. Yazık oluyor ülkemize.

    YanıtlaSil
  8. öncelikle gerçekten çok güzel program biz ailecek izliyoruz ama yarışmacılar ı hakkında bu kadar pozitif konuşamayacağım bu grupta ümit bey geçekten mükemmel bir inasan .nil hanım bir o kadar kıskanç yok böyler birşey ya final gecesi puanlamalar çok kötüydü mükemmel deyip 3 puan verilimiailecek sinirlenip kapttık....

    YanıtlaSil
  9. nil hanım yemek yapmayı öğreneceğine saygılı olmayı öğrensin. sahra hanımın menüsü nilinkine bin basar......nil hanım daha sevis etmeyi bilmiyo.buarada şeyda hanımın ümitin puanını ev hamınlığından kesti yok böyle birşey sanki çok iyi ev hanımı garson tutmuş diskalifiye olması gerekirdi çok yazıkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  10. Nil cok umutlandi Emin bey kendisini ALIRMI diye ama, Umit bey, Ben onu kardes gibi goruyorum deyince, 3 puan verdi :) Seyda hanim da acaip bozuldu, Inanin cok sevindim, antipatik kadina

    YanıtlaSil
  11. yemekteyizi çooooooooook seviyorum hiç kaçırmıyorum fakat o nil .... gıcık alahın belası kaşar sinirimi bozdu o gün bu gün programdan iğrendim iğrenç dudaklı pislik ümit rezil etti yüz vermedi yapmacık ona bi rastlasam ama nerde

    YanıtlaSil
  12. bemn anlkaraada yaşayan kıbrıslı olark şikayetim var. Kıbrısta cekilen yemek yarışmasından sadece 2 si kıbrıslı diğer ikisi tc.diğeri ise kıbrısta yaşamayıp londrada doğup büyüyen ve 5 yıldır kıbrısta yaşıyor.Diger safet bey ise brt tv.sindde spker acaba sorarım size.Btorpil kullanmadan giren sadece mustafa olduğunu düşünüyoruz biz kıbrıslılar olark .Lütfen bu yarışma kıbrısta yapılmış sayılamasın teşekürler.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba program sacma sapan bise olmus hic sevmedim programin sucu yok insanlari asalik bence türkiyedekiler kendini sosyetemi sanmaya basladilar kimse nerden geldigini unutmasin gercekden eksik puan veriyorlar alman programinda herkez dogru puan veriyor hak etdigi puani veriyor hele bir grup vardi sarsiye funda alex filiz ve hasan adamlar grup olusdurup hasani disladilar adam ne iyi biridi artik tiyatromuydu o program ama iyi biridi disladilar resmen adam iyi puan verdi onlarda gruplasip eksik puan verdiler adam ekmek vermis evinde misafir etmis 1 puan veriyorlar kendini beyenmisler

    Ne mutlu türküm diyene M.kemal atatürk

    YanıtlaSil
  14. almanyadan ayfer24 Nisan 2009 23:34

    merhaba arkadaslar
    herkes kendince fikirlerini yaziyor buna saygi duyalim.Ama gönlüm isterdiki orada verilen para ödülünü gercekten ihtiyaci olan kazansin yani yarismaya lüks takimindan degilde gecekonduda yasayan kimseler katilabilse.su son haftaki yarismaci bayanlardan biri limosinle gelmis....bu kadar gösterise ne gerek var ben anlamadim dogrusu.

    YanıtlaSil
  15. sayın yemekteyiz proğramının yapımcıları,ben vatandaş olarak proğrama yorum yaparken dikkat edilmesi gereken altı maddeye uymamızı istiyorsunuz da,siz yetmiş milyon insanın seyretmesi için çıkartmış olduğunuz oyunculara kural koymuyorsunuz. oyuncu diyorum ağızlarından çıkan her söz sizin senaryonuz.çekim canlı değil ki ağızlarından kaçsın oyuncuların kuralları sofrada sınırsız. kabalaşmak mı? soruyorum bu kadar proğramda yetmiş milyona yemek yapmasını mı sofra adabını mı öğretmiş oldunuz? belki sizce reyting oluyordur ama öğretici bişey verdiğinize akıllı vatandaşın inanacağını sanmıyorum.bize akılsızları yeter diyorsanız haklısınız devam ediniz. lütfen yemek işini ciddiye alınki reytink denen neyse tavan yapsın.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...