24 Kas 2008

Osmanlı Cumhuriyeti

Aylardır heyecanla beklenen Ata Demirer'in baş rolünü üstlendiği Osmanlı Cumhuriyeti isimli film 21 Kasımda vizyona girdi.
Çok eleştirmeme rağmen haftasonu yapacak bişey bulamadığım için bende izledim.
Ne kadar haklı olduğumu da birkez daha anlamış oldum.
Filmde 5 tane sahne varsa 4 ünü reklam olsun tanıtım yapılsın diye bize izletmişler zaten.
Görmediğimiz sahnelerde eften püften şeyler.
Filmi izlerken birkez bile şöyle içten bi kahkaha atamadım yahu :)
Düşündümde eğer ben bu filmi tv de izleseydim Allah bilir kaç kere zaplamıştım.
Filmin hikayesinden bahsetmek istemiyorum belki hala gitmeyi düşünenler vardır.Ama Ata Demirer acayip komik adam gideyimde kahkaha krizine gireyim diye düşünen varsa boşuna hayal kırıklığı yaşamasın, yazıktır :)
Yok ben gülemeyeceğimi biliyorum çok güzel mesajları olan bi film izleyecem diyen varsa, kıyamam ona da yazık olur :) İyisi mi siz evinizde oturun mısır patlatıp çayınızı yudumlayın.

8 yorum:

  1. Ata Demirerin oynaması sadece güldürelim eğlendirelim diye mi olması gerekir.Bence çok güzel bir ders veriyorlar.Oraları izlerken düşünmeliydin.Kahkahalarla geçen bir film değildi ancak dediğim gibi çok güzel şeyler çıkarılabilir filmden.

    YanıtlaSil
  2. Bende güzel olduğuna inanmıyorum filmin evet severim Ata Demireri ama film dikkat çekici diilki :S

    YanıtlaSil
  3. bu film aroga kafa tuttması için alelacele çekildi sanki, üzerinde çok çalışılmış bi hikayesi yok gibi..
    VCD veya DVD ye düştüğünde izlenesi bi film, öteye gitmez bencede..

    YanıtlaSil
  4. demek ki filmi izleyenlerin yorumlarını beklemem iyi olmuş :D

    YanıtlaSil
  5. Aslına bakarsanız bende kahkahalarla güldürmek için yapıldığını sanmıyorum bu filmin. Daha çok şuanki yönetim ile Osmanlı yönetimi arasındaki farkları şakaya vurarak çarpıtması olarak algılanabilir diye düşünüyorum.

    Tabi önce izlemek gerekiyor filmi :) Ben sadece fragmandan yola çıkarak konuştum.

    YanıtlaSil
  6. @lonely
    Filmi izledin mi bilmiyorum.Ama yazımda belirttiğim gibi o beklenen mesajda çookkkk havada kalmıştı.Nereye gittiği belli olmayan ortaya karışık bi filmdi ve tekrar belirtiyorum.BAŞARISIZDI.
    Gülemediğimi yazmamın nedeni filmin fragmanlarında sadece komik yönlerin öne çıkarılmış olmasıydı...

    YanıtlaSil
  7. @Seyyah
    İzlemeseydim bu konu hakkında yorum yapmaz ve kendi sitemde bunun önizlemesini yapmazdım.İzledim.Bir konuda gerçekten sana katılıyorum fragmanlarda sadece komik yönleri ileri çıkarılmış.

    YanıtlaSil
  8. Yorumlara bakarak filmin çok iyi olmadığı ama izlenebilecek bir seviyede olduğu anlaşılıyor. Yani çoğu kişi Ata Demirer olunca daha komedi tarzı bir film beklentisi içindeydi. Bundan dolayıda hayal kırıklıkları yaşanması normaldir.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...