16 Ara 2008

A.R.O.G. izlenimlerim

Yaklaşık bir haftaya yakın hiç yazı yazmadım. Tabi keyfimden değil, kendimce sorunlarım olduğu içindi. Bu sıkıntılı dönemi atlattıktan sonra acaba ne yazsam dönemi başladı. Hayatı dönem dönem yaşıyorum ve her dönemde yeni bir çağ atlıyorum. Çağ demişken, yazacağım konuyu buldum :)

Evet Arog'dan bahsedicem. Herkes konuşuyor, herkes kendi fikirlerini yazıyor ve söylüyor. Peki ben niye susayım değil mi ama :) Dikkati mi çekti de, şu aralar Arog'a çok fazla yükleniliyor. RRrr diye bir film mi varmış neymiş, hesapta ondan çalıntı sahne ve dekorlar varmış. Yok efendim Film hiç komik değilmiş, Muro daha iyimiş falan filan..

Bizim seyircimiz zaten çok acımasız orası kesin :) Filmi yapan Cem Yılmaz olunca şöyle bir yargıya varılıyor: "Ya bu adam Türkiye'nin önde hatta ilk sırada gelen komedyenlerinden biri, nasıl olurda böyle bir film yapar" Beklenti bu denli büyük olunca, seyir keyfi de o denli düşüyor bence. Neden derseniz, insanlar filme gittiklerinde Stand-up izleyeceklerini falan sanıyorlar. Hâl böyle olunca da az güldürüyor diye filme afedersiniz B.k atanlar çok oluyor. Bir söz vardı: "Çamur at izi kalsın" hesabı durmadan kötülüyorlar.

Şahsen ben geçen hafta Sinemaya gidip merakla izledim nasıl bir film olmuş diye ve Gora'daki hayal kırıklığını burada yaşamadığımı gördüm. Espriler daha kuvvetli ve güldürücüydü. Salondaki herkes kahkahalarla yıkılıyordu adeta. Tabi ben gülüyorum diye gülenlerde vardı :) Hatta yanımdaki arkadaşımın hayvani bir ses tonuyla güldüğü sahne vardı ki, oraya salondaki hiç kimse gülmedi. Böylesine yabancılaştığım bir yerde izledim filmi ama gayet mutlu mesut ayrıldım diyebilirim :)

Aslında bu konuya hiç değinmiyecektim. Ama birileri filmin gişeleri altüst etmesinden rahatsız olmuş ki, böyle ağır eleştiriler yapıyor. Ben niye susayım ozaman :) Filmi beğenmeyenlerle de tartışmaya açığım. Son olarak Recep İvedik filmini örnek göstermek istiyorum. En çok izlenen film olmuştu ama kalite açısından berbat olduğu için sadece Recep'in o maganda Türk erkeği tiplemesine güldük. Ama Arog'da en azından kalite farkı var diyorum ben..

6 yorum:

  1. Yazını okuyana kadar filmden ümidim yoktu ama şimdi ilgimi çeker gibi oldu.Cem Yılmaz'a bi mail atayımda sana komisyon versin :p

    YanıtlaSil
  2. valla şahsen ben henüz izlemedim çünkü benim ses şiddetimi kaldıracak bir sinema salonu henüz yok ))) ama bence de Cem Yılmaz ne yapsa iyi yapar )

    YanıtlaSil
  3. Gora filmini ilk izleyenler böyle film olurmu hiç komik değil demişlerdi. Fakat zamanla görüldüki insanlar filmin komik olduğunu ve izleyenlere keyif verdiğini gördüler. Arog filmide Tabuhan'ın bahsettiği gibi insanların Cem Yılmaz'dan beklentilerinin çok daha fazla olmasından dolayı bir tatminsizlik var.

    YanıtlaSil
  4. valla goraya beş basardı. Oldukça komikti. Hele filmin sonunda bir "gol olur" esprisi vardı ki tek kelimeyle bittim:D

    YanıtlaSil
  5. @Seyyah: Hani minibüs duraklarında topkapı kalmasın diye yolcu toplayan ve karşılığında şoförden bahşiş alan insanlar vardır ya, İşte bende Cem Yılmaz'ın filmlerine böyle seyirci topluyorum :P

    @Arzu: Evet öyle bir sinema salonu daha inşaa edilmedi malasef :)

    @Teknomobi: Evet hocam bende bunları dile getirmek istedim. Teşekkürler hemfikir olduğun için :)

    @İlyas bat: Valla kardeşim biz en çok Kibariye - Annem şarkısı bölümünde koptuk :) Kopmak gene iyi, yıkıldık diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  6. Bir de Cem Yılmaz ağaçta maymunla müzik dinliyordu.Orda ne dinliyorlardı? :D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...