18 Şub 2009

En iyi Antivirüs Sistemi

Yeni yazımla beraber karşınızdayım arkadaşlar. Forum sitelerinde veya blogger sitelerinde böyle yazıları görmüşsünüzdür. Genelde anketler düzenlenir. "En iyi firewall hangisidir?" diye soruları görebiliyoruz. Arkadaşlar şimdiki yazım sadece benim şahsi düşüncemdir. Bana göre en iyi firewall'ı söylüyecem.
Öyle birşey olmalıki, hem ücretsiz hemde üstün koruma sağlasın. Örnek olarak Kaspersky, Nod32..gibi antivirüs sistemleri ücretlidir. Ancak bir antivirüs varki hem ücretsiz hemde üstün koruma sağlıyor. Peki bu antivirüs nedir? Tabiki AVG'den söz ediyorum. Şu an son sürümü, AVG 8.0.
Ben bu antivirüsü test ettim. Beni bazı evlerden çağırırlar. Bilgisayarları tamir etmek amacıyla. Formattan sonra daima AVG yüklerim. Ve şu ana kadar bütün bilgisayarlara AVG yükledim ve hiçbirisi de çökmedi. Kaspersky, Nod32 gibi antivirüs sistemleri söylediğim gibi ücretlidir ve serial sorunu, kurma sorunu gibi sorunlarla karşılaşırız. AVG'de böyle birşey yoktur. Çünkü ücretsiz bir yazılımdır.



Yukarıdaki resim AVG'ye ayittir ve koruma sistemini görüyoruz. Aşağıya download linkini koyucam. Sizler de indirin ve kullanın. Tavsiyemdir. Tekrar söylüyorum, bu sadece benim şahsi düşüncemdir. Sizin kafanıza yatarsa, durmayın indirin. Diğer yazılarımla görüşürüz. Selam ve dua ile..

AVG FREE EDİTİON 8.0 'I İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

3 yorum:

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...