19 Şub 2009

Google Arama Kelimeleri Serisi -2-

Önceki yazımda Blogumuza gelen Google ziyaretçilerinin hangi arama kelimeleri ile bizi bulduklarını listelemiştim. Tabi soru - cevap şeklinde..

İşte bu bölümü sıklaştırmaya karar verdim. Çünkü hergün ayrı bir malzeme çıkıyor bu konuda :) İşte size Google Arama Kelimeleri 2. Serisi:

1. Soru: sex yapmak faydalari
1. Cevap: Ohoo saymakla bitmez ;)

2. Soru: site adresini googleye ekleme
2. Cevap: Tamam abi bi daha olmaz :(

3. Soru: siteye bot çağırmak
3. Cevap: Efendim öncelikle bir kahve fincanını siteye Jpeg formatında ekliyoruz. Daha sonra birkaç Webmaster üç kulhuvallah bir elham okuyarak... Töbe Töbe ya :)

4. Soru: web sitesi sayaç kodu
4. Cevap: Kim kodu yav ? Valla ben bişe yapmadım :(

5. Soru: hadise erezyon video
5. Cevap: Tamam Eurovizyon'da deprem yaratıcaz bu şarkıyla ama erezyon ne alaka kardeşim ?

6. Soru: evliyim sensizlikle sözlük
6. Cevap: Sözlükle aşk yaşayan bir şahısla ilk kez tanışıyorum. Memnun olmadım.

7. Soru: sitene mükemmel temalar
7. Cevap: Arkadaşım kapıda seyyar satıcılar giremez yazıyor körmüsün ?

8. Soru: bile bile günaha girmek
8. Cevap: Aman aman diyeyim ben sana. Tövbe de tövbe :)

9. Soru: mayalar kıyametin ne zaman kopacağının söylüyor
9. Cevap: Ah güzelim benim, Maya ırkının soyu tükeneli çok oldu. Hatta mayası çıktı adamların. Buna göre söylüyor değilde yazıyor olabilir bak :)

10. Soru: contur strake oyununu kolay indirme
10. Cevap: Hey Maşallah.! Sen bu cümleyi kurdun ya hiç merak etme o zaten kendiliğinden iner be koçum. Contur he :)

Not: Bu aramalar tamamen gerçektir ve hepsi 19 Şubat 2009 tarihinde olmuştur.

1 yorum:

  1. Koptumya...Bilimsel saçmalıklardan "contur" a kadar var..Helal arkadaşlar devam..

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...