14 Şub 2009

Ucuz Gitarlar ve Fiyatları

Evet gitarist arkadaşlar bu yazıda düşük bütçeyle alabileceğiniz Klasik Gitarların bir kısmını tanıtacağım. Malum gitara yeni başladığınızda çokda profesyonel bir gitar almanız gerekmiyor. Sebebi ise öğrenirken gitarınız bilgi seviyeniz sebebiyle zarar görecektir. Bu yüzden ilk gitarınızı fiyat bazında değerlendirerek alabilirsiniz. İnternet fiyatıyla dükkanlarda fiyatı değişebilir. Aralarında 10 20 tL fark görebilirsiniz. Bunun yanında internetten siparişle alabilirsiniz.


- MANUEL RAYMOND 275 RB KIRMIZI ÖNKAPAKLI ÖĞRENCİ GİTARI (KILIF HEDİYELİ)
Fiyatı: 58,00 TL + KDV
Gitara;
Buradan Bakabilirsiniz.

- MANUEL RAYMOND 275 DCSB ÖN KAPAKLI ÖĞRENCİ GİTARI (KILIF HEDİYELİ)
Fiyatı
:58,00 TL + KDV
Gitara;
Buradan Bakabilirsiniz.

-MANUEL RAYMOND MRC78RB ÖĞRENCİ GİTARI (KILIF HEDİYELİ)
Fiyatı:
46,20 TL + KDV
Gitara;
Buradan Bakabilirsiniz.

-BARCELONA LC 3900 BK KLASİK GİTAR
Fiyatı:
71,28 TL
Gitara;
Buradan Bakabilirsiniz.

- KLASİK GİTAR MANUEL RAYMOND MRC375 ( Mavi ) (KILIF HEDİYELİ) Fiyatı:88,20 TL + KDV
Buradan Bakabilirsiniz.

- SANTANA KLASİK ÖĞRENCİ GİTARI
Fiyatı:
84,25 TL
Gitara;
Buradan Bakabilirsiniz.

-KLASİK GİTAR LAGUNA 3/4 10-13 YAŞ GRUBU
Fiyatı:
70,67 TL
Gitara;
Buradan Bakabilirsiniz.

-LAGUNA KLASİK ÖĞRENCİ GİTARI
Fiyatı:
84,25 Tl
Gitara;
Buradan Bakabilirsiniz.

-LAGUNA CG 20C KLASİK GİTAR
Fiyatı:
85,85 TL
Gitara;
Buradan Bakabilirsiniz.

Vermiş olduğumuz gitarlar bir çok kişi tarafından kullanılmakta.öğrenciler için gayet uygun ve güzel.Ancak profesyonel sesler için tavsiye etmiyoruz.

Not:Bazı gitarlar kılıfıyla beraber fiyatlandırılmıştır.
Not:
Verilen fiyatlar internet için geçerlidir.

11 yorum:

  1. fiyatlar verilmiş iyi hoş da neden gitarların resimleri yok? gitara buradan bakabilirsiniz demişsiniz ama link yok..

    YanıtlaSil
  2. buradan bakabilirsiniz diyo yaa buradan1n üstüne t1kl1yosun ordan bak1yosun gitarlara

    YanıtlaSil
  3. Bnde gitar almak istiyorum da buraya nasıl güvenebilirim .. bu fiyatlar son fiyatlar mı ? ..Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. iyide neden gıtar resımlerı yokkı hemde bu fıyatlar yınede cok pahalı ben gıtar aldım ve 35 ytl

    YanıtlaSil
  5. ya ben 50ytlye gecen yıl bı gıtar aldım hıç ışe yaramıyor teller perdeye cok uzak.sımdı o gıtar elımde kaldı yenı alcam mecburen

    YanıtlaSil
  6. - MANUEL RAYMOND 275 RB KIRMIZI ÖNKAPAKLI ÖĞRENCİ GİTARI (KILIF HEDİYELİ)
    ben bu gitara bakcaktım ama buradan bakabilirsiniz e tıklayınca bir sürüüü gitar çıktı hangisi - MANUEL RAYMOND 275 RB KIRMIZI ÖNKAPAKLI ÖĞRENCİ GİTARI (KILIF HEDİYELİ)

    YanıtlaSil
  7. bende gitar istiyorum ama annem bu gitar fiyatlarına inanmıyor yaa off neredeyse bütün arkadaşlarımbir müzik aleti çalıyor .Bense sadece flüt..!

    YanıtlaSil
  8. yaa bende yeni girdim siteye :( ama gitar almak istiyorum ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  9. Ben de gitar çalıyorum. İbanez marka bir gitarım var çok memnunum. Tabiki gitara ibanezle başlamadım, gittiğim yerde 120 Tl lik bir valencia vermişlerdi beni 1.5 yıl idare etti. Yeni başlayacak arkadaşlara tavsiyem, biraz paraya kıyıp 100 Tl üzerine çıkın, ve ciddi çalışın, konsabtre olun. Sonuç muhteşem olacak, inanın.

    YanıtlaSil
  10. eLif
    Bnce fiyatLar çk qüsL...

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar çok özür dilerim

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...