1 Şub 2009

Blog yazmayı bırakmak mı ?

Evet cümleme böyle başlayabilirim . " Blog yazmayı bırakmak mı ? Iğğğ ! "

Uzun zamandır ne düşüngeç'te ne de kendi blogumda yazmıyordum .. Artık canım sıkılıyor yeni şeyler arıyordum .. Yani bir nevi blog yazmayı 3. kez bırakmıştım .. Blog yazmak benim edebiyat dersimi çok etkiledi .. Özellikle takip ettiğim bloglar'da yazılan yazılar ..

Uzun zamandır birşey yazmıyorum demiştim .. Peki neden ben 3 kez blog yazmayı bıraktım. 4. blog yazarlığımın başlangıcında bu yazıyı yazıyorum :D

1. Bırakışım: Beni tanıyan oktayusx.turkblog.com adresinden tanıdı .. Orda bir kütle yazım vardı .. Ama yazılarımın okunmaması beni sıkıyordu ve yazmayı bıraktım .. Peki neden baştan başladım ? Can sıkıntısı ! :D

2. Bırakışım: oktayusx.turkblog.com 'da yazmayı bıraktıktan 1 hafta sonra Düşüngeç'te başladım .. Ama blog yazmak artık canımı sıkmaya başlamıştı .. Peki neden tekrar başladım ? Can sıkıntısı ! :D

3. Bırakışım: artık oktayusx.blogspot.com 'u açmıştım .. ama blogumun yeterince tanınmaması (bknz: 1.bırakışımla hemen hemen aynı neden) beni yine sıkmıştı ve bıraktım .. Peki neden tekrar başladım ? "Lan artık bırakan t*p olsun" amacı ile başladım :D

Haydi vatana millete hayırlı olsun . Bir hoşgeldini tekrar benden eksik etmiyin :D

4 yorum:

  1. tekrar hoşgelnid oktayusx...
    benimde k-cagdas.net.tc deki yazılarım pek okunmuyor ama daha bırakmadım :) bu yazıyı okuduktan sonra da bırakacağımı sanmıyorum.
    Bu arada gerçekten blog yazmak , okumak benim edebiyatımı da geliştirdi...

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin evet edebiyatını etykiliyor insanın

    YanıtlaSil
  3. Tekrar aramıza hoşgeldin Oktay :) Blog yazmaktan asla vazgeçmeyin. Yazı yazmak ve paylaşmak insanlığın en önemli yapıtaşıdır. Yararlı ve bilgili paylaşımlarını bekliyoruz artık ;)

    YanıtlaSil
  4. Eh ne edmessin .. Sizinle paylaşmıcamda kiminle paylaşıcam .. :D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...