26 Mar 2009

Fikri Köse - Maltepe Belediye Baskanlıgı

Yerel seçimlerin yoğun olduğu son 1.5 ayda sık sık oy toplama planları yapılıyor. Seçim otobüslerinin yanısıra artık evleri arayıp telefon bağlantıları yapılıyor. Yok Akp'ye oy verin, yok şuna oy verin, yok oyunuz boşa gitmesin bize atın gibisinden :)

Önceden kayıt edilmiş sesleri, bütün evleri arayarak biz oyculara dinletiyorlar. Denk geldiğim kadarıyla ilk 5 saniyeden sonra direkt kapatıyorum telefonu ve günlük hayatıma devam ediyorum. Fakat bu sabahki çalan telefon hayli ilginçti :) Fikri Köse'nin kendi sesiyle kayıt edilmiş bu aramada hatırladığım kadarıyla şunlar söyleniyordu:

"Merhaba ben Fikri Köse, Maltepe Belediye Başkanlığına aday oluyorum. Chp kalpak, güvenilmez ve ne yaptığı belli olmaz bir partidir. Oyunuzu Akp'ye vermenizi rica ediyorum. Saygılarımla Fikri Köse.."

Bunun gibi bir konuşmaydı ve gerçekten çok dikkatimi çekti. Tamam oy istiyorsunuz anladık ama Chp'yi neden karalıyorsunuz ? Ayrıca Chp ile anlaşmalı olduğumuzu nerden çıkardınız ? Belki biz Mhp yada başka bir partiyi destekliyoruz. Veya Akp'ciyiz :)

Böyle bir ayrım üzerine mi aramalar yapılıyor anlamıyorum. Hem Chp yada başka bir partiye böyle çamur atarak oy toplamak yerine, kendinizi tanıtan güzel bir propaganda yapabilirdiniz. Yani oy vereceğim varsada vermem bundan sonra :)

Allah'ım sen beni Siyasetten uzak tut yarabbim.

5 yorum:

  1. fikri köse gibi bir başkan maltepeye bir daha gelmez bunu herkez böyle bilsin.

    YanıtlaSil
  2. Fikri Köse gibi bir başkan bir daha maltepeye ve ülkenin hiçbir yerine gelemez. Benim gibi AKP sevdalısı birini AKP'ye soğuttu. CHP'nin kazanmasına sevindim kendisi sayesinde...

    YanıtlaSil
  3. burada yorum yazan arkadaş bende o ses kaydını dinledim hiç öyle bişey duymadım biraz insaf hiçmi ALLAH tan korkmuyosunuz bişey yapmadı diyenleride gözünü açıp bi çevresine bakmasını diliyorum bende mhp li birisiyim bu seçimi biz kaybettirdik ona ama daha ilk günden gördük mustafa zengini çok arıycaz seni başkan bizlere hakkını helal et

    YanıtlaSil
  4. chp ye kimse laf atamaz dürüst yönetim istiyorduk ve geldi bu bizim hakkımızdı kazandık kaypaklığa son.bu bizim hakkımızdı

    YanıtlaSil
  5. tek başkan tanırım yaşım 35 oda fikri köse bende mhp liyim çalışana helal olsun sağol değerli emeklerin için sağol başkanım

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...