26 Mar 2009

Ugur Dündar'ın isyanı - Star Tv Ana Haber

Hürriyet Video'larını izlemek için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!


Dün akşam sakin bir şekilde izlemekte olduğum Star Tv Ana Haber Bülteninde Uğur Dündar'ın kendisine yapılan tehditlerin ve hakkında açılan iddianamenin etkisiyle daha önce hiç görmediğim bir tepkisi ile karşılaştım. İddianame'de Melih Gökçek'in "Uğur Dündar'ın gizli belge ve resimleri var elimde, ayrıca eşi tek başına Brezilya'ya gidiyor" gibi sözler yer alıyor.

İşte sevgili Uğur Dündar'ı çileden çıkaran ve haklı tepkisini gösteren cümlelerdi bunlar. Kendisininde söylediği gibi bunun Ergenekonla ne ilgisi var ? Senin ne haddine insanların özel hayatına müdahele etmek ve iftira atmak.! Bununla da kalmayıp Kanal D muhabirlerinide dövdürtmüş.

Galiba insanların foyası ortaya çıkarılınca böyle hırçınlaşıyorlar.

Uğur Dündar, "evliliğimiz boyunca eşimin Brezilya'ya ve tek başına gittiğini biri çıkıp kanıtlasın o saniye intihar ederim. Çünkü bu bir namus meselesidir."

Daha sonra Başbakan Erdoğan'a sitem ederek, sizin eşinize böyle bir iftira atılsa ne yapardınız ? gibi sorularla kendisine destek aradı. Hatta bu iddianameyi imzalayan savcıyada ağır sözler sarfetti.

Sonuna kadar haklı olduğuna inandığım bu konuda bende Uğur Dündar ile hemfikirim.

Birisi bizim namusumuzla oynarsa hesabını YARGIDA sorarız. Ama YARGI bizim namusumuzla oynarsa napıcaz ?

Buyrun karar sizin.

1 yorum:

  1. Ben merak edip iddianamedeki o bölümü buldum aynen kopyalıyorum.
    "“Asala.doc” isimli bir MSword dosyasında ilhanhan@hotmail.com isimli e posta adresinden guler.komurcu@aksam.com.tr isimli e posta adresine gönderildiği, söz konusu e posta adresinin İlhami YANGIN isimli bir şahıs tarafından kullanıldığı, e posta içerisinde İlhami YANGIN isimli şahsın, “BTV kanalında haber müdürü olarak göreve başladım.. ama bu özer çiller çok küfürlü haberler yazdırmak istedi. bir müddet sonra yöneticilikten ayrıldım. yne kütüphaneye kapanmıştım. ama bir baktım ki, benim ismim silinmemiş künyeden. ve bütün mahkemeler bana açılıyor. hemen uğur dündara haber yolladım bana mahkeme açma diye. TUNCAY ÖZKAN da o sıralar arenada çalışıyordu. hemen araya girerek benle görüşmek istedi. görüştük, bana arenaya çıkmamı teklif etti.” “ayrıca uğur dündar ve aydın doğanla ilgili elimde ciddi belgeler resimler vardı. mesela uğur dündarın aile ilişkileri karısının sürekli brezilyaya gidişi kayınvalidesinin evi vs.” “sonra bir kızgınlık anında tuncaya dedim ki tamam bu iş ama bi şartla para isterim” “ankarada paramıaldım ve arenaya çıktım. naklen yayın değildi. çillerle ilgili attım tuttum.” “ertesi hafta aydınlık haber yaptı özer çiller ilhami yangın a 500 bin dolar önerdi diye. bilsem o parayı da alır onu savunurdum..” “eğer bu işi buradakesmez de sabah gazetelerde falan sürdürürseniz elimde banka dekontlarıyla kanal kanal gezer sizi rezil ederim dedim. o sıra tuncay ankaraya geldi yalvardı beni rezil etme diye.” “savcı çağırdı beni ankara basın savcısı çiller hakkında tatbikat yapmak için . anlat bildiklerini de di. ne anlatacağım dedim. basında böyle ne kadar para verilirse o kadar konuşuluyor. ben de aldığım para kadar yalan söyledim dedim. savcılık hiç bir şey yapmadı.” “bu aydın doğan hep böyle yapıyor baskı ve şantajla insanları kullanıyor. gerçi ben isteyerek yaptım ama yapmasaydım senelerce hapis ve milyarlarca para cezası ödemem gerekiyordu.” yazdığı,..."
    iddianamede Melih Gökçekle ilgili bişey yok.Ayrıca tehdit edilmişse onu bilmiyorum.Mail olduğu gibi iddianameye geçmiş.İçinde de o kelimeler geçmiş.Gitsin bu maili atan adamla uğraşsın.Ben anlamıyorum bu işleri.Herkesle ilgili yayın yapıp altını çiziyorum bunlar iddia dediğinde bişey olmuyo ama İDDİAnamede adı geçince üzülüyo...

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...