17 Mar 2009

Ücretsiz Sanal Asistan Olusturun

Web Sitenize, Üçretsiz Sanal Asistan Oluşturun !

Ne ! Üçretsiz Sanal Asistan oluşturmak mı dediniz ?
-Evet Öyle Dedik. Yanlış Duymadınız .
Ya Nerden Buluyorsunuz Böyle Şeyleri Anlamadım :)
-Düşüngeç.com`u Takip Ederseniz daha Neler Duyarsınız :D

İnternette Dolanırken Üçretsiz Sanal Asistan Oluşturabiliceğim Bir Site Buldum ve Çok Şaşırdım. Bunuda Sizlerle paylaşmak İstedim...
Soru ve Yanıtlarınızı girerek asistanınızı oluşturun, üretilen kodu sitenize yerleştirin ve hemen kullanmaya başlayın. Ziyaretçilerinie eğlenceli ve bilgilendirici bir deneyim yaşatın.

Sanal Asistan Nasıl Oluşturulur ?

  1. Siteye Girdiğinizde Yeni kayıt / Şifre hatırlama Bölümünden Üye Olunuz.
  2. Üye Olduktan Sonra Site Sizi Yönlendirecektir
Sanal Asistanın Özelikleri
  • Kullanıcı tarafından sınırsız sayıda anahtar kelime girilmesi
  • Her anahtar kelime için kullanıcının tanımladığı cevapların verilmesi
  • Anahtar kelime ile ilişkilendirilen web sayfasının arka planda otomatik olarak açılarak navigasyon kolaylığı sağlanması
  • Anahtar kelimeler içinde bulunmayan bir sözcüğün gelmesi halinde verilecek beş farklı "söylediğinizi anlayamadım" ifadesi girilmesi
  • Botégo logosu içeren dört hazır arayüz arasından seçme olanağı
  • Sanal operatör yönetim ekranları (Büyük hali için üzerine tıklayın)
Yukarıdaki Sanal Asistanın özelikleri Listesi Orjinal Sitesinden Alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...