19 Nis 2009

Bir Sarkısın Sen Atv Çocuk Yarısması - Sebnem

Yabancı ülkelerde sıklıkla yapılan çocuk şarkı yarışmaları artık ülkemizde de gösterime girdi. Fakat çocuk deyip geçmemek gerekiyor, çünkü ünlü seslere taş çıkartıcak kadar mükemmel sesler çıkabiliyor bu küçük yüreklerden :)

Doğrusunu söylemek gerekirse, dün yayınlanan ilk bölümünü izleme lüksüne erişemedim. Neden lüks diyorum, çünkü şu lanet olası bilgisayarın başından kalkıp Tv başına geçmek zor geliyor :) Neyse ki, internet denen nimet yardımıma yetişti ve bir videosunu izledim. Bu video Şebnem'e aitti ve beni bu yazıyı yazmaya teşvik etii diyebilirim..

Ülkemizde de bu kadar genç yetenekler olduğunu görmek çok güzel gerçekten. İşte sözümü haklı çıkaracak olan Şebnem'in canlı performans videosu:

49 yorum:

  1. Sebnemim sesi süper en güzel söleyen Sebnem di bence...

    YanıtlaSil
  2. ŞEBNEM DİLAY YETKİN23 Nisan 2009 12:14

    ŞEBNEM BENİMDE ADIM ŞEBNEM
    BAŞARILARINI DEVAMINI DİLERİM VE SENDEN BİR RİCAM VAR BENDE BUYARIŞMAYA KATILACAKTIM AİLEM
    BU YIL SBS VAR DİYE BIRAKMADILAR BANA CANLI YAYINDAN SELAM SÖYLERSEN SEVİNİRİM
    ADIM:ŞEBNEM DİLAY YETKİN

    YanıtlaSil
  3. EN GÜZEEL SESİ OLAN ŞEBNEM MÜKEMMEL SESİ VAR BAŞARILAR

    YanıtlaSil
  4. en güzel sesi olan o tabi (: [I LOVE YOU]

    YanıtlaSil
  5. şebnem senin gerçek bir hayranınım başarılarının devamını diliyorum bence ordaki en başarılı kişi sensin seni çok ama çok seviyorum seninle düet yapmayı isterdim

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben huriye şebnem gerçekten çok güzel bir sesin seni ve arkadaşlarını programı izledikçe müziğe dahada merak sardım başarılar

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim tatlım dün akşam bir kez daha hayran hayran dinledim seni beni çok eskilere götürdün :)NİLÜFER CEBECİ

    YanıtlaSil
  8. yaaa çok güzel söylüyo bayıldım sesine bide güzel kızzz :D :P

    YanıtlaSil
  9. bence şebnemin sesi bir muhteşemmmmmmm muck

    YanıtlaSil
  10. ben filiz favorim sensin şebnem başarılar...

    YanıtlaSil
  11. şebnem çok güzel sesin var ve çok güzel şarkı söylüyorsun mükemmel harika başarılar

    YanıtlaSil
  12. helal olsun çok güzel sesin war harika sana başarılar diliyorum (Kaan)

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten çok güzel sese sahip bir gencimiz kesinlikle ileride bunu devam ettirmelisin..

    YanıtlaSil
  14. salak herkez sesinin güzel oldugunu söylüyor ama igrenç bir sesin var erkekdenmi döndün????

    YanıtlaSil
  15. gerçekten çok güzel urfalı ile şebnem benim favorim

    YanıtlaSil
  16. konuk olarak Tarkanı da görmek istiyorum

    YanıtlaSil
  17. bence en güzeli şebnemin sesi ama bazen kullanamıyor bundan kaybediyor.benim favorim görkem işini biliyor birde berkan ve berna var 3üne hayranım

    YanıtlaSil
  18. merve&songül28 Nisan 2009 17:16

    çoook güzel sesin var kendinde ssesin kadar güzelsin başarılarının devamını dileriz favorimiz sensin

    YanıtlaSil
  19. sebnem cok guzel sesin var sen o yarismanin en guzel kizisin

    YanıtlaSil
  20. şebnem ben seni çok seviyorum seni izlemeye geldim new york tan geliyorum şarkına bayıldım bu arada bende 13 yaşındayım türkçeyi daha yeni öğrendim birgün buluşmak üzere arkadaşım

    YanıtlaSil
  21. çok hoş gerçekten mükemmel hem sesi hem fiziği.

    YanıtlaSil
  22. düzceli büşra5 Mayıs 2009 22:09

    ben bu kıza hayranım böyle bir ses görülmedii ..kız türçe şarkıları çok güzel söylüyoo ve bir yeteneğide yabancı şarkıları mükemmel söylüyoo şebnemcim başarılarının devamını dilerimmmm öptümmm

    YanıtlaSil
  23. AYYH İĞRENÇ BAZI YERLERDE BİLEREK TİTRETİO BENCE BERKAN AŞKIM BENİM

    YanıtlaSil
  24. KISS VALLA SUPERSİİN KISKANANLAR ÇATLASIN O 16 YAŞ COCUKLA MÜKEMMEL SİNZ AGA NİGİ

    YanıtlaSil
  25. senin kadar güzelini görmedim insan böyle hem güzel sesli çok güzel biri olabilirmi ya ? allah özene bözene yaratmış seni gördüğümde melekler kanatlarını bırakıp yer yüzüne inmiş sandım programı sırf seni görmek için izliyorum bide o güzel sesini duymak için aynı yaştayız :) sebnem çok güzelsin çıktığın warmı? seni seviyorum şşşşşşeeeeeebbbbbbbnnnnnnnneeeeeeemmmmmm

    YanıtlaSil
  26. BENCE İĞRENÇ SÖYLÜYOR.EN GÜZEL BERMA KARAGÖZOĞLU EN GÜZELLERİ BENCE BU KIZ HİÇ BİRİNCİ OLAMAZ

    YanıtlaSil
  27. 10 numara bir sesin var helal olsun sana kardeşimizsin

    YanıtlaSil
  28. mrb hello ben cristina amerikalıyım ama hem türkiye hemde amerikaya yolculuk yaptıgım için türkçe biliyorum 13 yaşındayım şebnem ilk hafta daha güzel dsi şimdi kötü oldiya babama o program için ısrar ettim ama kabul etmedi eğeer gitsydim şebnemin benim yanımda hiç şansı olmıyacaktı çünkü bende tam bir zenci gırtlağı var ama zenci deillim msnem lost.me.sea@hotmail.com
    sesi çok kaba olmuş
    herneyse byyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  29. mrb şebnem benim adım seda adanadan senin bir hayranınım seni çooooooooook seviyorum sana başarılar diliyorum cnm I love you şebnem şebnem yaz tatilinde yanına geleceğim o anı sabırsızlıkla bekliyorum cnm bende 14 yaşındayımcnm hadi byyyyyyyyyyyyy seni çooooooooooooooook seviyorum cnm

    YanıtlaSil
  30. gerçekten çok harika sölüon şebnem

    YanıtlaSil
  31. Şebnem gerçekten muhteşem söylüyorsun seni tebrik ederim

    YanıtlaSil
  32. çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkk güzel başarılar şebnem

    YanıtlaSil
  33. özlem yılmaz29 Mayıs 2009 21:58

    gerçekten mükemmel hayatta başarılarn gölgen olsun senden asla ayrılmasın başarılar

    YanıtlaSil
  34. Çok güçlü bir sesin var.

    YanıtlaSil
  35. ya ben bu kızın sesini çok beğendim ama benim de sesim güzel annem şu sbs yüzünden beni götürmedi şeçmelere :( bu yüzden çok üzgünüm ama benim sesim şebnemi geçmez

    YanıtlaSil
  36. aşkımsın şebnem harika caz bir sesin var süpersin cani aynı yaşdayız keşke benimde böyle bir sesim olsa

    YanıtlaSil
  37. süpersin ya senin gibisi yok çokta güzelsin

    YanıtlaSil
  38. supr zerrinden bır sarkı

    YanıtlaSil
  39. bnce zerrin özerden son mektup u okusun

    YanıtlaSil
  40. benim adım oktay sadi ben şebnemi gerçekten çook beyeniyorum hem sesiyle hemde güzelliğiylen bravo başarılar dilerim umarım geleceğin yıldızlarından biri olur

    YanıtlaSil
  41. mehmet sana hastayım.Dün doğum günüm dü.Lütfen msn ni ver.Msnen yoksa hemen kur ve ekle lütfen

    YanıtlaSil
  42. şebnem süpperr bir sesin var ve çççoookkk güzellll söylüyorsun.inş sen birinci olursun.bu arada diğer yarışmacı arkadaşlarda alınmasınlar
    tabiki de onlarda güzel söylüyor fakat sen onlardan kat kat çokkk güzel söylüyorsun

    YanıtlaSil
  43. şebnem seni ve sesini hiç beğenmiyorum.Ama sadece ingilizce şarkıları biraz güzel okuyorsun

    YanıtlaSil
  44. çok güzel söylüyor ve kendısıde sesı kadar guzel benım arkadasıma cok benziyor şebnem i görünce arkadasımı hatırlıyorum

    YanıtlaSil
  45. işallah bu yazdıklarımı şebnem okur bana bak seni bida urfalımın yanında görürsem yemin ederim o studyoya gelip seni rezil edrim bak bunu ben yaparım orda senin ağzına sıçarım zaten sana gıcığım şarkını söylüyosan söyle söylemiyosan çek git be gerçekten bu dediklerimi yaparım seni korkutmaya filan da çalışmıyorum pislik

    YanıtlaSil
  46. şebnem iğrenç söylüyosun bu proğramdan çık çünkü ben gelicem bida seni urfalının yanında görürsem seni rezil ederim şarkını söylediğin zaman

    YanıtlaSil
  47. en guzel alevi çocuk söyluyor. hudey hudey dem dem dem dem

    YanıtlaSil
  48. slm şebnem nolur msn kabul et senın çok sevıyoruzzzzz:)
    :)))
    :))
    :))
    :))
    :))
    :))
    :))
    :))
    :))
    :))
    :))
    .))
    :))(
    :)9
    :))

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...