29 Eyl 2008

Ramazan Bayraminiz Kutlu Olsun

Evet sonunda Mübarek Ramazan Ayı bitti ve Bayramını kutlamak kaldı bize...

Bugün son kez Niyetlendik, o yüzden ayrı bir heyecan ve burukluk var içimde :)

Heyecan derken, yarın ki kapımızı çalacak çocuk sayısını düşünüyorum. Evde bol bol şeker var, ancak bazı afacanlar 2-3 tane şeker almak yerine iki eliyle birden balıklama dalıyorlar Şeker Kasesine..

Bayram bitene kadar zaten ev ahalisinin Şeker yemesi yasak. Nedeni ise, gelen misafirlere kalsınmış mış..

Ee misafirler yiyor, Afacanlar avuç avuç götürüyor. Bayram sonunda da avcumuzu yalıyoruz ?

Ama neyse ki, bu Bayram önlemimi aldım ben. 2 Avuç şeker yürütüp, kilitli bir dolabım var oraya zula yaptım :)

Bayramdan sonra büyük bir zevkle yicem hepsini..

Bayram coşkusu bu olsa gerek işte :) Neyse herkesin Ramazan Bayramı Kutlu ve Hayırlı Olsun İnşallah..

8 yorum:

  1. Evet arkadaşlar tüm islam aleminin bayramı kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  2. Mübarek ramazan bayramınız kutlu olsun, nice bayramlara inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Efendim, Cümlemizin Kutlu olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Tabuhan biraz erken attın mesajı be :) üstünede 3 konu eklemişsin :).Sizinde bayramınız mübarek olsune fendim cümletten

    YanıtlaSil
  5. @Azohba

    Ben Bayramı Arife'den başlayarak yaşıyorum sanırım :)

    Ayrıca son 2 konu diğer 2 yazar arkadaşıma ait. Onlar tam günün de yaşıyor bayramı :)

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. bayramınız mübarek olsun.. :)

    YanıtlaSil
  7. @Serdarca

    Teşekkürler Efenim :)

    YanıtlaSil
  8. Tabuhan anladım canem :) bende şimdi dikat ettim sen yazmamıssın.İlk günün bitiminede az kaldı bakalım hayırlısı

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...