26 Kas 2008

500. Yazı Serefine

Bugün ne yazayım ne yazayım diye düşünürken panele bir baktım ki; 499 yazıyı geride bırakmışız. Ohalde 500. yazıyı geride kalan yazılara ithaf etmeliyim dedim :)

Çok büyük hayallerle kurduğum DüşünGeç'i 5 Aylık sürede bu kadar ilerleteceğimi hiç tahmin etmezdim. En azından 6 Aydan önce birşey yapamam diye düşünüyordum. Ama şimdi azınlıkta da olsa bizi seven, takip eden blogcuların yanısıra, birçokta Google Amca'mızın gönderdiği ziyaretçilerimiz var. Tabi ben bunları tek başıma yaratmadım. Takım arkadaşlarım, yazarlarım, dostlarım, herşeyim onlar benim :) Diyorum ya 5 Ay oldu daha ama birçok yazar gelip gitti buradan ve hepside bir iki kelam da olsa hatırasını bıraktı. Hepsine teşekkür ederim. (Kapanış konuşması gibi oldu yahu :)

Yok yok kapatmıyorum. Tam gaz devam ediyoruz yolumuza..

Ama en güzel yanı, dost kazanmak oldu. Sevmeyenlerimiz vardır tabi ama sevenler bize yeter diyerek biraz övelim takipçilerimizi :)

Diyeceğim şu ki; biz burada karşılık beklemeden bildiklerimizi, beğendiklerimizi, güzel bulduklarımızı ve öğrendiklerimizi okuyucular ile paylaşıyoruz. En azından içimizi döküyoruz. Bilgi paylaştıkça büyük mantığı ile :) Okuyan okur...

Neyse neyse konuyu saptırmayalım. 500. yazı şerefine benden DüşünGeç Ailesine ve Takipçilerine birer Şampanya.! (Afiyet olsun)

10 yorum:

  1. 500. Yazımız hayırlı olsun. Ehh artık hedef 1000. yazı.... ;o))

    YanıtlaSil
  2. Emeği geçen herkesin eline sağlık.Nica 500 lere ;)

    YanıtlaSil
  3. Şampanya çok güsel olmus arkadaşlar basım döndü ::).

    Aynen böyle devam etmeniz dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. Nice 500lere inş.Güzel ilerliyor Düsüngeç

    YanıtlaSil
  5. nice 500 lere arkadaşlar, bu rakamın yanında bol bol sıfır görmek istiyoruz..

    YanıtlaSil
  6. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun inş. 5000inide görcez :)

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzu ilk defa ziyaret ettim, hakikaten harika bir blog olmuş, emeğinize sağlık. Başarılarınızın devamını dilerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. @AbRaXaS

    İyi dileğiniz için teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...