26 Ara 2008

2008'in En Popüler Haberine Bakın !

Reuters Haber Ajans'ının 2008'in en popüler haber olarak neyi seçtiğine bir bakalım hele; "Karısına Genelevde Rastladı." (Vaov, tam bir kaos ortamı :)

Bu Haber gerçekten çok ilgimi çekti. Hatta üstünde biraz yaratıcılığımı konuşturdum ve bu yazıya başlamış bulundum. Şimdi, 14 sene aynı yastığa baş koyan bu Polonyalı karı koca nasıl ve hangi ruh haliyle karşılaştılar ?

Muzip biri olduğumdan bu ruh halinin içine biraz espri serpiştirmek istiyorum :) Şöyle ki; kadın ek gelir için bu işe başvurduğunu söylemiş. Peki erkek napmış ? Ek zevk yada ek fantezi için mi Geneleve gitti ?

Bunları da geçtim, peki ya karşılaştıkları andaki tepkileri sizce ne olmuştur ? Örneğin; (Birbirlerine durumu çaktırmadan işten sıyrılma) "Hanım işte çok yoruldum, bi acı Polonya kahvesi (Salladım) yapta içelim. - Peki hayatım" yada "Ne işin var senin burda kadın ! - Ne işim olcak bey, ek iş olarak bunu yapıyorum. - Nee .! Demek ek iş olarak kendini satıyorsun !!! - Hayır be, evlere temizliğe gidiyorum işte. - Hee iyi tamam." :)

Tamam ya daha fazla saçmalamak istemiyorum. Bu yılın en popüler haberi bumudur bilmiyorum ama En İronik haberi olduğundan eminim :)

Saygılar..

2 yorum:

  1. En popüler olur mu bilmem ama uzun yıllar unutulamayacağı kesin...

    YanıtlaSil
  2. Ahlak çöküşüne acı bir örnek daha.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...