29 Ara 2008

Günesi Gördüm Filminin Fragmanı

Şu sıralar Fragman izlenimlerinde patlama yapan bir filmden bahsetmek istiyorum. Hatırlayacağınız gibi Mahsun Kırmızıgül'ün yazıp yönettiği "Beyaz Melek" filmi birçok kesim tarafından etkileyici bulunmuştu. İşte bu başarısını "Güneşi Gördüm" filmiyle devam ettirmeye çalışan Kırmızıgül'ün filmi daha çıkmadan izlenme rekorları kırdı. Nasıl mı ? Tabiki Fragmanı ile :)

350 bin kadar kişinin izlediği Fragmanı bende bir izleyeyim dedim. Güzel bir filme benziyor. Konusuda gene Beyaz Melek'teki gibi etkileyici kanımca:

"Kars'tan İstanbul'a oradan Norveç ve Danimarka'ya uzanan Anadolu insanın hikayesi. Mahsun Kırmızıgül'ün çok ses getiren Beyaz Melek 'ten sonra ikinci filmi Güneşi Gördüm'de, birçok değerli oyuncu bir araya geldi..."

Oyuncu yönünden muhteşem bir kadroya sahip gerçekten. Yani oyuncu performansı yönünden çok doyurucu bir film olacağı kesin.

Fragmanı izlemek için Tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...