21 Ara 2008

Yeni Logo'nun Amacı Ne ?



Bugün Google Amca'mız gene bir sürprizle karşımızda. Gerçi bu seferki Logo önceki logolar kadar açıklayıcı değil. Yani Yeni yıl için desem değil, Noel (24 Aralıkta başlıyor) için desem oda değil. Bugün Pazar, oyüzden mi yapıldı acaba :)

Çünkü Resime tıkladığınızda Happy Holidays, Schöne Feiertage gibi 9 ayrı dilde İyi Tatiller yazısı çıkıyor. İşin ilginç yanı; tam ortada "???" soru işareti var. Acaba resimdeki şahsın kim olduğunu mu tahmin etmemizi istiyor. Yoksa yarışma tarzı birşeyler mi dönüyor bilemiyorum. Açıkçası pek bir bilgiye de ulaşamadım. Sizde Şuradan bir bakın.
Bu konuda bir bilgiye ulaşan yada haber alan varsa lütfen paylaşsın diyorum :)

4 yorum:

  1. NOEL tatiliyle ilgili galiba. Yazı da googlenin o harfine benziyor. Ben soru işaretine benzetemedim...

    YanıtlaSil
  2. @aysema

    Resimdeki yazıyı demiyorum zaten. Verdiğim Linkteki soru işaretini diyorum:

    http://www.google.com.tr/doodle15.html

    YanıtlaSil
  3. ben de merak ediyordum şurda cevabı var:)

    http://www.burakbudak.com/holiday-doodle-google-yilbasi-logosu

    YanıtlaSil
  4. @Hakan Nural

    Teşekkürler paylaştığın için. Ama ben yinede kesin olarak cevap bu diyemedim. Çünkü varsayımdan yola çıkarak cevaplamış sevgili Burak kardeşim :) Belki önümüzdeki günlerde Google net cevabını verir.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...