26 Haz 2009

O Anı Ölümsüzleştirmek

İlginç bir anımız olur veya hoşumuza giden bir an olur...Onları kim Print Screen çekmek istemez? Benim Prnt Screen arşivim var. Şöyle söyleyebilirim, çektiğim SS'lere bakıp bakıp gülüyorum. Ve güldürüyorum.
Mesela, ben Msn'de arkadaşlarla chat yaparken komik anlarda ss alıyorum. Bazenleri gizli fotoğraflar çekiyorum ve bazenleri ise videolar. Bunların hepsi benim manevi değerim. Manevi değerleri toplu hale koydum ve bir arşiv hale getirdim.
İlginç bulduğunuz fotoğrafları saklamanızı öneririm. İleride mutlaka ona bakacak veya arayacaksınız. Komik bulduğunuz olayları torunlarınıza veya çocuklarınıza göstermek bence çok hoş bir davranış olurdu.
Aslında bu bir meraktır. Meraktan ziyade zevktir. Geçen günü bir düğün olmuştu. Bizim burada bir düğün salonundayım. Bayağı bir coşturduk doğrusu (Full horon iyi gidiyor tavsiyemdir, arada çiftetelli süper olur). Düğünün sonuna kadar oynadım. En son düğünün sonunda kavga çıktı. Bende bu zevkimden dolayı bu anı ölümsüzleştirme duygusuna kapıldım ve video çektim. Adamın çıldırdığı anı. Bazı arkadaşlar sen salak mısın aptal falan deseler de aldırmıyorum. Çünkü düğün sonunda video çektiğimi gören bir çok kişi benden o videoyu istiyorlardı. Aslına bakarsanız onlarda da böyle bir merak var ama cesaret yok veya üşeniyorlar da diyebilirim.
Sonuç olarak ilginç anları veya güzel anlarınızı arşivlemek iyi bir şeydir. Zaten düğünlerde veya mevlütlerde veya güzel bir şeyi ölümsüzleştiriyoruz diyen arkadaşlarımız, makalemin mantığını anladıysanız no problem. Herkese tavsiyemdir böyle bir şey yapmak. Bu bir aptallık değil, ileri zekalılıktır!

3 yorum:

  1. Msn SS konusunda katılıyorum. Bazı anların ölümsüzleştirilmesi gerekiyor. Yaşadığımız her an bence önemlidir :)

    YanıtlaSil
  2. Hayat her zaman değerlidir. Dünya'nın değeri yoktur ama yaşadığınız anın her dakikası bir servettir. Ölümsüzleştirmek hiç fena olmaz.

    YanıtlaSil
  3. benimde msn de kaydettiğim görüntüler var :D sonradan bakmak müthiş oluyor :D

    YanıtlaSil

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...